Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Movistar si Motorola lanseaza M-channel

un nou serviciu personalizat de informaţii, direct şi mult mai agil

• Acest nou serviciu permite clienţilor Movistar accesul liber la informaţiile care îi interesează cel mai mult. Aceştia pot accesa uşor serviciul, direct de la pictogramele afişate pe ecranul telefonului lor
• Serviciul va fi disponibil clienţilor Movistar începând din 18 iulie – şi în primul rând posesorilor de terminale Motorola, modelele V3 şi U6.
• m-Channel funcţionează cu ajutorul tehnologiei Motorola SCREEN3 care reprezintă o soluţie mai eficientă de transmitere a datelor
• Telefónica Móviles va fi primul operator european care lansează acest serviciu împreună cu Motorola.

Telefónica Móviles şi Motorola anunţă lansarea m-Channel, un serviciu de date nou şi inovativ, prin intermediul căruia clienţii Movistar au acces liber la informaţii, sport, divertisment, direct de pe ecranul terminalului. M-Channel se bazează pe tehnologia Motorola SCREEN3. Astfel, în partea de jos a ecranului terminalului mobil a fost creată o zonă transparentă în care utilizatorii se pot abona la informaţiile care îi interesează cel mai mult şi pe care le pot accesa în mod direct. Această aplicaţie va fi automat pusă la dispoziţia clienţilor si reprezintă o formă de obţinere a informaţiilor şi de divertisment la cerere, similară ofertelor speciale şi a promoţiilor.

Acest nou serviciu va fi disponibil începând cu data de 18 iulie pentru toţi clienţii Movistar care cumpără un terminal mobil modelul Motorola V3 sau U6.

În momentul în care un client activează acest serviciu – disponibil automat – acesta va avea la dispoziţie un canal de bază cu informaţii despre noutăţile şi promoţiile Movistar. În plus, clientul se poate înscrie la un serviciu Premium şi poate alege maxim cinci canale suplimentare care acoperă diferite subiecte (informaţii, sport, divertisment etc). Costul înscrierii la serviciul Premium prin m-Channel va fi de 2 euro pe lună.

“M-Channel este un canal modern de comunicaţii care oferă o nouă deschidere către lumea “emoción”. Am dorit să creăm un serviciu care oferă acces direct, fără să fie necesar să se utilizeze meniul terminalului mobil. Mai mult, acest serviciu este şi personalizat, astfel încât fiecare utilizator îşi poate selecta informaţiile şi conţinutul pe care îl doreşte din variantele disponibile. M-Channel este tot timpul activat atunci când ai nevoie de el: este un « ziar » care se află în permanenţă deschis la pagina potrivită “ spune Jose Luis Alonso Talamillo, Product Manager m-Channel.
“Clienţii vor întotdeauna să aibă cele mai noi informaţii pentru telefonul lor mobil fără să fie nevoiţi să caute prin meniu pentru a le găsi” spune Oscar Rodriguez. Key Account Director Motorola pentru Telefónica.  “Cu m-Channel activat de tehnologia SCREEN3, Motorola şi Movistar constituie un model important de acces la informaţie şi transfer rapid de date”.

M-Channel a luat naştere pentru a oferi utilizatorilor o multitudine de subiecte şi promoţii accesibile direct de pe ecranul telefonului, uşurând astfel navigarea şi accesul. Serviciul furnizează titluri şi informaţii detaliate care sunt actualizate la fiecare două ore.

Atunci când un client alege să se aboneaze la oricare dintre pachetele de informaţii disponibile, o bandă transparentă apare automat în partea de jos a ecranului terminalului indicând toate opţiunile posibile. Clientul va observa o pictogramă şi o scurtă descriere a pachetului informaţional. Dacă informaţia respectivă este selectată clientul primeşte o ştire mai detaliată şi, dacă încă este interesat, poate să acceseze direct pentru a vizualiza toate informaţiile disponibile.

Despre SCREEN3
Soluţia SCREEN3 de la Motorola este creată să ajute operatorii ca Movistar să poată coordona folosirea datelor pe telefonul mobil si să genereze veniturile adiţionale în timp ce furnizează pachetele de informaţii cele mai bune şi cele mai actualizate. Studiile arată o scădere a numărului de utilizatori la serviciile care necesită navigare îndelungată pentru a ajunge la informaţie. Prin plasarea pe ecranul dispozitivului a conţinuturilor şi a informaţiilor promoţionale în funcţie de publicul ţintă – în cazurile în care acesta este uşor de accesat şi imposibil de neobservat – abonaţii vor fi mai interesaţi să folosească serviciile de date.
În plus, SCREEN3 include un server pentru a gestiona pachetele de informaţii şi tehnologia clientului, conducând optim informaţiile de la server la dispozitiv. Soluţia furnizează, de asemenea, o “sincronizare inteligentă”, astfel încât numai un pachet nou de informaţii şi de actualitate poate fi livrat către dispozitv, minimizând astfel traficul în reţea şi contribuind la creşterea satisfacţiei clientului.
În afară de modelele Motorola RAZR V3 sau PEBL U6 care vor fi disponibile încă de la lansare, Movistar va adăuga serviciul m-Channel mai multor terminale mobile Motorola în următoarele luni.

Despre Telefónica Móviles
Telefónica Móviles España (www.empresa.movistar.es), operatorul pentru Grupo Telefónica Móviles care operează pe piaţa spaniolă, a avut 20.3 milioane de clienţi activi în primul trimestru al anului 2006 şi poate oferi o mare varietate de servicii şi aplicaţii folosind cele mai recente tehnologii, cum ar fi UMTS. Telefónica Móviles este unul din liderii mondiali, pieţele spaniolă şi portugheză având o importanţă deosebită. Compania operează în 15 ţări şi numără aproximativ 98,5 milioane de clienţi în toată lumea (date din primul trimestru al anului 2006). Acţiunile Telefónica Móviles sunt comercializate la bursele din Madrid şi New York sub simbolul TEM. Movistar este marca recunoscută la nivel global a tuturor companiilor aparţinând Grupo Telefónica Móviles, cu excepţia Marocului şi a Braziliei.

Despre Motorola
Motorola, Inc. (NYSE:MOT) este o companie americană, lider mondial în comunicaţii wireless şi comunicaţii în bandă largă. Inspiraţi de viziunea Seamless Mobility – mobilitate fără limite în comunicare, specialiştii care formează echipa Motorola sunt dedicaţi obţinerii celor mai bune soluţii care să-i permită consumatorului să rămână conectat, în permanenţă şi cu uşurinţă, la tot ceea ce înseamnă viaţa sa: oameni, informaţii, locuri, divertisment nelimitat.
Motorola asigură mobilitate fără limite în comunicare prin crearea unor produse esenţiale pentru consumator şi a unor experienţe de mobilitate fără precedent. Una dintre cele 100 de companii incluse în celebrul top Fortune 100, având o tradiţie îndelungată şi o prezenţă puternică pe piaţa mondială, Motorola a înregistrat în anul 2005 vânzări în valoare de 36,8 miliarde de dolari.

Spania – Madrid, 26.07.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *