Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mos Nicolae a hotarat:

cea mai muncitoare echipa este Balls Crackers, Axa Consulting

Sub auspiciul exigentelor lui Mos Nicolae, echipele din resurse umane s-au straduit sa demonstreze cat de muncitoare sunt si cat de mult merita Trofeul echipelor muncitoare! Intre 5 si 7 decembrie Balls Crackers au demonstrat ca merita acest trofeu cu ocazia HR Bowling Cup 2006!

Play Planet a rasunat marti si joi seara de incurajari si batai din palme cu ocazia desfasurarii evenimentului Fara Cravata, HR Bowling Cup. Barnett McCall Recruitment, Axa Consulting, Manpower, Adecco, Nexus Consulting si Cube Training, Business Intelligence Alliance, Interact, Achieve Global, Stanton Chase au demonstrat prin disciplina si fair play ca domeniul resurselor umane vorbeste in cunostinta de cauza atunci cand ofera consultanta specializata. Domeniul care un an intreg isi dedica activitatea formarii echipelor, inchide anul prin a celebra valorile pe care incearca sa le dezvolte in cadrul companiilor.

Trofeul competitiei a fost castigat de Balls Crackers de la Axa Consulting, urmati de Adecco Crashers pe locul 2 si de Bowling Knights de la Nexus Consulting + Cube Training pe locul 3. Speram ca bagajul emotiilor si orgoliilor acumulat la prima editie HR Bowling Cup va fi relevant in 2007 cand posbilitatea revansei este deschisa atat participantilor din 2006 cat si celor care doresc sa isi afirme o cultura organizationala energica si dinamica.
Partenerii care au sustinut competivitatea domeniului resurselor umane sunt Radio 21, Cariere, Business Edu, SMARTfinancial.ro, PRwave.ro, si Webvertise si desigur Play Planet, gazda evenimentelor Fara Cravata.

Fara Cravata are onoarea sa inchida anul competitional 2006 cu un eveniment dedicat resurselor umane. Un an in care companii puternice au dovedit ca in mediul business echipa este un factor important al succesului. In felul acesta Fara Cravata transmite un mesaj pietei de afaceri: sa militam pentru echipe sanatoase, sa incurajam deschiderea, fairplay-ul si dinamismul, sa ne bucuram atunci cand exista dinamism si spirit de competitie. Dar mai ales sa fim mandri de compania in care activam si sa ne manifestam mandria luptand pentru numele ei pe primul loc.

Fara Cravata este o divizie a Palette Advertising care a realizat in 2006 evenimente informale sub forma de competitii la bowling pentru cele mai active domenii de business ale momentului. Fara Cravata va continua ofensiva si in 2007!

Bucuresti, 8.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.