Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mobile Marketing-ul apreciat la adevarata lui valoare!?

In prezent, telefonul mobil este de departe cel mai utilizat mijloc de comunicare de catre mai mult de 90% din populatia Romaniei. In acelasi timp, este tot mai mult detasat de ideea de a fi un simplu terminal GSM. Telefonul mobil a devenit un real furnizor de multimedia, date si divertisment: de la muzica digitala, video-conferinte, clipuri si filme pana la jocuri video. Astfel piata de marketing s-a gandit cum poate fi folosit in scop util atat in beneficiul clientului, cat si al consumatorului. Si de aici pana la nevoia de completare si inovatie, care trebuia adusa in mediul marketing-ului, nu a fost decat un pas din care a luat nastere denumirea de mobile marketing. Astfel SMS-ul, MMS-ul si chiar Bluetooth-ul au devenit instrumente de marketing direct folosite cu succes de specialistii autohtoni, lucru ce a dus la implementarea ideii de mobile marketing si in Romania.

In contextul pietei actuale ar trebui sa existe mai multa deschidere vis a vis de aceasta unealta din marketingul direct, intrucat este mai putin costisitoare, iar feed-back-ul este imediat. Iar daca pana mai ieri banalul sms era utilizat doar pentru felicitari sau schimburi de informatii intre prieteni, astazi ar trebui privit ca o buna strategie de marketing, ce poate spori vanzarile si implicit profiturile.
Mediile in care s-ar putea spune ca lucrurile stau conform asteptarilor, in ceea ce priveste mobile marketing sunt companiile de telefonie mobila, insa, singura diferenta este aceea ca pentru ele nu este ceva iesit din comun, fiind pe teren propriu. Ele folosesc de foarte mult timp aceasta optiune de a interactiona cu clientii si chiar am putea afirma ca au adus odata cu aparitia lor „unealta” de mobile marketing pe piata romaneasca.

SMS-ul si bluetooth-ul in momentul de fata sunt cel mai des folosite si cele mai eficiente atunci cand e vorba de promotii sau concursuri care implica automat si castiguri. Insa implicarea intr-o mai mica sau mai mare masura, dupa caz, a operatorilor de telefonie este foarte importanta pentru sustinerea si dezvoltarea domeniului. De aceea este necesar sa apelam la specialistii in mobile marketing pentru a implementa campanii de marketing direct cu succes.

Una dintre persoanele care sustine prin implicare si implementare aceste tipuri de campanii este Maia Novolan, General Manager la o companie de mobile marketing. Cu o experienta de 14 ani in „interactive telecom” a pus bazele mobile marketing-ului inca din 1995 cand a lansat primele aplicatii telefonice interactive cu premii. Ea vine sa ne vorbeasca despre eficienta, importanta si relevanta mobile marketing-ului in activitatile de marketing direct la cea de-a 4-a editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, din data de 09.09.2009, la Clubul Diplomatic din Bucuresti. Alaturi de specialisti cu renume in domeniu, precum John Griffiths si Mark Earls, Maia Novolan va fi prezenta la RODIRECT 2009, eveniment organizat de ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct) in parteneriat cu agentia de comunicare More than Pub.

Bucuresti, 03.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.