Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MicroStrategy a lansat Visual Insight, un instrument BI care combina raportarea traditionala

cu vizualizarea interactiva a datelor

Lupta dintre nevoia de control a IT-ului şi nevoia de flexibilitate şi uşurinţă în utilizarea unui instrument de analiză şi raportare este veche şi departe de a fi câştigată de vreuna dintre părţi. Arhitecturile de raportare tradiţionale, cu capabilităţi de gestionare complexe, rapoarte parametrizabile, sunt considerate de mulţi dintre utilizatorii finali – manageri, şefi de departamente etc. – prea inflexibile şi greu de utilizat fără asistenţă din partea departamentului de IT. Tocmai de aceea, piaţa a determinat o schimbare majoră în modul în care pot fi luate deciziile de business, lansând instrumente de Business Intelligence uşor de utilizat, care permit o modelare rapidă a datelor, fără a mai fi nevoie ca acestea să treacă prin departamentele de IT.

De aceea, MicroStrategy a lansat Visual Insight, o aplicaţie de business care permite o vizualizare interactivă a informaţiilor dorite, Visual Insight reprezentând miza MicroStrategy în spaţiul vizualizării interactive.

Visual Insight este complet integrat cu platforma de Business Intelligence MicroStrategy 9.2 şi permite încărcarea documentelor de tip Excel, CSV, fişiere text sau alte surse de date relaţionale fără a fi necesară o modelare a arhitecturii existente. MicroStrategy Visual Insight va conecta automat datele, astfel încât utilizatorii pot începe imediat explorarea acestora, fără nici o implicare a departamentului IT. Cu Visual Insight, utilizatorii pot interacţiona acum liber cu datele folosind dimensiunea, culoarea şi forma dorită, tabloul de bord permiţând analiza datelor cât mai în aprofunzime, astfel încât utilizatorul să aibă acces la cele mai fine detalii.

Toate acestea fac din MicroStrategy Visual Insight un instrument care merită luat în calcul de clienţii care caută o platformă care poate oferi atât rapoarte tradiţionale cât şi o vizualizare interactivă a acestora.

În România, soluţiile şi aplicaţiile de Business Intelligence ale MicroStrategy sunt disponibile, de la începutul acestui an, prin intermediul BITSoftware, reseller oficial pentru România al furnizorului american de soluţii de Business Intelligence, prin parteneriatul încheiat urmărindu-se dezvoltarea şi distribuirea pe piaţa din România a celei mai complexe şi complete soluţii de Enterprise Business Intelligence. În plus, platforma MicroStrategy poate fi utilizată împreună cu sistemele ERP ale BITSoftware – SocrateOpen şi Socrate+.

BITSoftware are în prezent peste 150 de clienţi, dintre aceştia mai mult de 50 utilizând soluţii de Business Intelligence în diferite industrii: producţie şi distribuţie de bunuri de larg consum, retail, telecomunicaţii, servicii profesionale şi altele. Printre clienţii de BI ai BITSoftware se numără Kraft Foods Inc, Star Storage, miniMAX Discount, CDE-R Interex, SPAR, Safero Group etc.

Despre MicroStrategy

Înfiinţată în 1989, MicroStrategy are sediul central în Virginia, Statele Unite, peste 3000 de clienţi în toată lumea, mai mult de 200 de parteneri la nivel global şi circa 2500 de angajaţi, din care 20% dedicaţi cercetării şi dezvoltării. După 20 de ani în businessul de BI, MicroStrategy este astăzi cel mai mare furnizor independent de soluţii de Business Intelligence din lume. Clienţii MicroStrategy sunt lideri la nivel mondial în industriile din care provin, printre aceştia numărându-se: Yahoo!, Facebook, LinkedIn, Hallmark Cards, Metro Group, Carrefour, Starbucks, The Royal Bank of Scotland, BNP Paribas, Deutsche Bank AG, Raiffeisen Bank, Société Générale, Amway, Levi Strauss & Co, Giorgio Armani Corporation, Danone, Roche Farma, GlaxoSmithKline Pharma GmbH, Pfizer, Sanofi Pasteur, US Postal Service, ebay, Alitalia, Scandinavian Airlines, Turkish Airlines, Lexmark, Hyundai Motors, Visa International, Deutsche Telekom AG, France Télécom, British Telecom, Telefonica, Vodafone etc.

Bucuresti, 23.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.