Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

miababy.ro®, investiție de 500.000 de euro în cel mai nou magazin online dedicat părinților cu copii între 0 și 3 ani și viitoarelor mămici

Mia Karimzadeh

Conform unui studiu realizat de către compania MillwardBrown Romania, comandat de miababy.ro® piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani are o valoare de circa 400 – 450 de milioane de euro pe an, cu potențial major de creștere în segmentul online, care reprezintă 10% din piață.

miababy.ro® devine, în urma unei investiții de peste o jumătate de milion de euro, primul start-up online dedicat exclusiv părinților de copii cu vârste între 0 și 3 ani. Platforma online creează experiențe personalizate pentru fiecare client, în funcție de etapa de dezvoltare a copiilor. miababy.ro® își propune să recupereze investiția inițială în primii trei ani de la lansare.

Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.

Mia Karimzadeh

Ideea start-up-ului a fost generată de problemele reale cu care se confruntă părinții în mediul online. Majoritatea site-urilor de profil operează fără stocuri și fără ajutorul unui curator care să verifice proveniența și calitatea produselor. Portofoliul Miababy® include câteva zeci de branduri europene cu tradiție, certificate și atestate conform standardelor UE. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzătoare fiecărei etape de vârstă. O prioritate pentru Miababy® a fost dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care să asigure livrarea rapidă și în siguranță a comenzilor.

“Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro®.

Piața de produse pentru copii de până la 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.

De aceea, miababy.ro® cuprinde o secțiune dedicată celor care sunt în căutare de cadouri pentru copii în categoria de vârstă 0-3 ani, în funcție de evenimentul la care vor participa – prima vizită, botez, zi de naștere, Paște, 1 iunie, Moș Nicolae sau Crăciun.

Platforma miababy.ro® este în sine un produs complex, adaptat nevoilor actuale ale părinților aflați la început de drum.

„miababy.ro® a fost creat cu o secțiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conținut pentru părinții care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceștia au acces la produse inovatoare și informații relevante despre rolul părinților în primii trei ani de viață. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuțioase a pieței de profil și a unei investiții majore în crearea platformei, care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piață, din care 300.000 achiziționează produse online”, a explicat Mia Karimzadeh.

Magazinul online miababy.ro® este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare și produse wow, atent selectate pentru a deveni un punct de susținere pentru toți clienții în procesul de creștere a copilului.

Miababy® este un magazin online, creat special pentru viitoarele mamici si părinții de copii între 0 și 3 ani, dar și orice altă persoană în căutare de cadouri pentru copii din această categorie de vârstă. Comparativ cu alte magazine care oferă o gamă similară de produse, Miababy® creează experiențe personalizate pentru clienții săi, le oferă produse inovatoare și informații relevante pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor.

Bazându-se pe vârsta celui mic și experiențele și cumpărăturile anterioare ale părinților, Miababy® își anunță clienții când se apropie primul pas al copilului lor, primul său dințișor, sau când este momentul oportun să îi schimbe alimentația, lăsându-i pe părinți să se bucure cu adevărat de fiecare moment.

În secțiunea Infinity părinții pot accesa conținut și recomandări pentru fiecare săptămână din viața bebelușului, precum și informații relevante pentru ultimele șase luni de maternitate. www.miababy.ro®

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.