expoplast Sibiu 2019

Mereu deschis: Noul MINI Cabriolet

Plăcerea de a conduce şi stilul unic specific pentru MINI sunt combinate acum cu prospeţimea oferită de condusul în aer liber într-o formulă cu multă personalitate. Noua generaţie MINI Cabriolet aduce un design îmbunătăţit, dar care respectă identitatea mărcii, o gamă extinsă de funcţii practice, cea mai avansată şi mai sofisticată tehnologie a suspensiei, motoare mult mai puternice şi, în acelaşi timp, mai economice, şi îmbunătăţiri importante pentru siguranţa activă şi pasivă.

În acelaşi timp, variante noi şi atractive de culori, precum şi caracteristici de echipare unice adaugă o notă suplimentară de stil şi clasă. Calitatea materialelor şi a finisărilor întăreşte poziţia unică pe care MINI Cabriolet o are în segmentul său.

Pasagerii sunt foarte bine protejaţi de vânt şi de intemperiile vremii datorită acoperişul textil de foarte bună calitate, cu funcţia integrată de culisare. Soft topul se poate strânge automat şi în timpul mersului la viteze de până la 30 km/h. Procesul complet durează maximum 15 secunde.

Opţiunea absolut unică Always-Open Timer, aflată alături de turometru, este un simbol pentru provocarea de a conduce descoperit pe orice anotimp. Acest instrument inovativ arată conducătorului şi pasagerilor timpul pe care l-au petrecut cu acoperişul decapotat – ceea ce îl motivează pe conducător să se bucure cât mai des posibil de plăcerea călătoriilor sub cerul liber.

În utilizarea zilnică noul MINI Cabriolet oferă calităţi remarcabile prin intermediul funcţiei Easy-Load, prin rabatarea individuală a spătarelor scaunelor spate, precum şi prin spaţiul neobişnuit de mare obţinut prin rabatarea acestora: 660 litri.

Această funcţionalitate unică în segmentul modelelor cabrio compacte este posibilă prin design-ul inovator şi construcţia rollbarului dintr-o singură piesă care se extinde pe toată lăţimea maşinii fără a obstrucţiona în vreun fel vizibilitatea spre spate, şi care se deschide automat numai în cazul unei răsturnări iminente.

Noul MINI Cabriolet va fi lansat pe piaţă cu două variante de motorizare. MINI Cooper îşi etalează perfomanţele sportive datorită motorului de 1,6 litri, cu patru cilindri, care dispune de gestiune variabilă a supapelor şi are o putere maximă de 88 kW/120 CP la 6.000 rpm. MINI Cooper S Cabriolet este şi mai dinamic, propulsorul de 1,6 litri, cu patru cilindri, dispune de turbocompresor Twin-Scroll şi injecţie directă pe benzină şi oferă 128 kW/175 CP la o turaţie a propulsorului de 5.500 rpm.

Ambele versiuni de motoare dispun, în dotare standard, de cele mai noi tehnologii pentru reducerea consumului de carburant şi a emisiilor, inclusiv regenerarea energiei la frânare, precum şi funcţia Auto Start Stop sau indicator al punctului de schimbare a vitezelor pentru cutia de viteze manuală. Beneficiind de aceste tehnologii eficiente, prezentate în cadrul mărcii MINI sub sloganul MINIMALISM, consumul de combustibil şi emisiile CO2 ale noului MINI Cabriolet sunt reduse cu până la 23 de procente comparativ cu generaţia anterioară.

Chiar de la lansare, MINI Cooper S Cabriolet şi MINI Cooper Cabriolet vor oferi o alternativă la cutia de viteze manuală cu şase trepte: transmisia automată cu şase trepte, oferită opţional. În acelaşi timp, noul MINI Cabriolet datorează manevrabilitatea tehnologiei suspensiilor, îmbunătăţită semnificativ şi dezvoltată faţă de modelul anterior.

MINI în România

În România MINI îşi continuă trendul ascendent şi este marca premium cu cea mai mare creştere pe piaţă  (+37% faţă de anul precedent, 267 unităţi). În 2008 s-au livrat 22 de modele MINI Cabriolet din generaţia anterioară, cel mai popular dovedindu-se a fi MINI Cabriolet Cooper S.

MINI Cabriolet Cooper şi MINI Cabriolet Cooper S se numără printre cele mai exclusiviste modele ale gamei, cu un preţ de pornire de 23 205 Euro fără TVA, respectiv 27 251 Euro fără TVA. Acestea sunt deja disponibile pentru comenzi.

Principalele caracteristici pe scurt

• Noua generaţie a unui model care a cunoscut deja un succes remarcabil şi a înregistrat vânzări de circa 164.000 unităţi. Este continuarea celei de-a treia versiuni de caroserie în familia de modele MINI. Noul MINI Cabriolet simbolizează pasiunea condusului în aer liber şi respectă stilul inconfundabil al mărcii MINI. Aduce caracteristici unice în segmentul său în ceea ce priveşte design-ul, calitatea premium, manevrabilitatea, performanţele, eficienţa şi funcţionalitatea, toate îmbunătăţite semnificativ faţă de generaţia anterioară.

• Evoluţie, nu revoluţie a unui design clasic: caroseria cu două uşi şi acoperiş textil, inclusiv funcţia de culisare separată a acestuia din urmă, asigură proporţii unice, neegalate, linii orizontale fine şi un stil cu adevărat individual. Limbajul de design specific mărcii, caracteristicile de design şi proporţiile fac din noul model un membru autentic, cu drepturi depline, al gamei MINI.

• Apariţia generală rafinată şi sofisticată evidenţiază silueta prelungită şi asigură o prezenţă sportivă din faţă şi din spate. Suprafeţe sofisticate ale caroseriei sunt modelate subtil; elemente de roadster evocate prin linia joasă a acoperişului, în timp ce rollbar-ul special nu opturează vizibilitatea. Design-ul farurilor şi al stopurilor urmăreşte trendul actual al modelelor MINI. Conexiunea cu patru pivoţi, montată la interior, pentru capota portbagajului, asigură un aspect lin şi armonios care oferă o accentuare suplimentară a lăţimii pe care o are spatele automobilului.

• Operare electrohidraulică a acoperişului, inclusiv funcţia de culisare, disponibilă standard. Opţiune de a deschide şi a închide soft topul în timp ce se rulează cu viteze de până la 30 km/h. Opţional, Always-Open Timer măsoară timpul în care se rulează descoperit. O gamă şi mai variată de culori pentru caroserie, acoperiş, jante, tapiţerie şi echipare interioară oferă mai multe opţiuni pentru personalizarea maşinii. Gamă de dotări opţionale specifice şi echipamente speciale modelului.

• Rollbar – nou dezvoltat, acţionat electromecanic -, aflat în spatele scaunelor spate, activat de elementele electronice de siguranţă în cazul unei posibile răsturnări. Principiul inovator, absolut unic, al unui rollbar dintr-un singur corp, permite o vizibilitate optimă către spate. Un avantaj suplimentar este opţiunea de a integra posibilităţi suplimentare de stocare, deosebit de voluminoase, între compartimentul bagajelor şi cel al pasagerilor.

• Funcţionalitate remarcabilă asigurată de conceptul flexibil de stocare. Sistemul încărcării simple oferă o şi mai mare deschidere către compartimentul bagajelor, spătarul scaunelor spate se poate rabata şi bloca individual. Capacitatea portbagajului a crescut la 125 litri (+5 faţă de modelul anterior) cu acoperişul închis, 170 litri (+5) cu acesta retras şi 660 litri (+55) cu spătarele scaunelor spate rabatate.

• Noua generaţie de motoare pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor Twin-Scroll şi gestiune complet variabilă a supapelor. Capacitatea motorului 1.598 cmc, putere maximă 88 kW/120 CP (MINI Cooper Cabriolet) şi 128 kW/175 CP (MINI Cooper S Cabriolet). Ambele versiuni de motorizare cu o gamă largă de caracteristici tehnice ce servesc pentru optimizarea atât a consumului de combustibil, cât şi a emisiilor: Auto Start Stop, regenerare a energiei la frânare (Brake Energy Regeneration), indicator al punctului de schimbare a vitezelor.

• Tracţiune faţă, senzaţie tipică go-kart specifică mărcii, cu tehnologie revizuită a suspensiilor creată special pentru MINI Cabriolet. Servodirecţie electromecanică (Electromechanical Power Steering/EPS), sistem de frâne cu antiblocare (ABS), distribuţie electronică a forţei de frânare (EBD), control al frânelor la viraje (CBC) şi asistenţă a frânelor, precum şi Control Dinamic al Stabilităţii (DSC), inclusiv asistenţă la demaraj – toate disponibile standard. Control Dinamic al Tracţiunii (DTC), disponibil opţional.

• Structură a caroseriei optimizată pentru accidente, cu un nou planşeu al podelei şi montanţii A şi panourile laterale ranforsate corespunzător pentru un cabriolet. Rigiditatea caroseriei a fost îmbunătăţită suplimentar faţă de modelul anterior, cu o reducere a masei automobilului de 10 kg. Centuri de siguranţă cu trei puncte de prindere la toate scaunele, cu pretensionare şi limitare a forţei de tensiune pentru locurile faţă, airbaguri frontale, airbaguri pentru cap/torace pe lateral, integrate în tetiere, senzor de răsturnare ce gestionează sistemul de securitate, airbaguri şi pretensionare a centurilor cu funcţii optimizate. Pneuri runflat şi indicator pentru pierderea presiunii în pneuri.
 
• Variante de motorizare:

MINI Cooper S Cabriolet:
Motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turboalimentare Twin-Scroll şi injecţie directă pe benzină.
Capacitate: 1.598 cmc, putere maximă: 128 kW/175 CP la 5.500 rpm. Cuplu maxim: 240 Nm între 1.600 şi 5.000 rpm (260 Nm cu Overboost).
Acceleraţie 0-100 km/h: 7,4 sec, Viteză maximă: 222 km/h.
Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 6,4 litri/100 km, emisii CO2: 153 g/km. Preţ pentru România: 23 205 Euro fără TVA.

MINI Cooper Convertible:
Motor pe benzină, cu patru cilindri, cu management complet variabil al supapelor bazat pe tehnologia VALVETRONIC a BMW Group.
Capacitate: 1.598 cc, Putere maximă: 88 kW/120 CP la 6.000 rpm. Cuplu maxim: 160 Nm la 4.250 rpm.
Acceleraţie (0-100 km/h): 9,8 sec, Viteză maximă: 198 km/h.
Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 5,7 litri/100 km, emisii CO2: 137 g/km. Preţ pentru România: 27 252 Euro fără TVA.

Bucuresti, 10.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *