Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mercury360 si Ciocco Latte pun in valoare prieteniile adevarate

Agenția de servicii integrate Mercury360 a dezvoltat campania de comunicare pentru lansarea a două noi sortimente de ciocolată caldă de la Dr. Oetker: Ciocco Latte rom și Ciocco Latte alune de pădure.

Campania integrată de comunicare a debutat la începutul lunii februarie prin spotul TV, dezvoltat local. Comunicarea TV, desfășurată timp de 6 săptămâni pe principalele canale, este completată de campania on-line (website, web bannere, Facebook), campania print, precum și materialele la punctul de vânzare.
Ideea de comunicare este bazată pe bucuria companiei prietenilor adevărati și răsfățul oferit de un desert dens și cremos, simplu de preparat acasă. Gustul ciocolatei calde de la Dr. Oetker e gustul prieteniei adevărate, e gustul irezistibil al momentelor dragi alături de prieteni. Consumatorii sunt încurajați să savureze ceea ce contează în viața lor, să savureze emoția relațiilor sincere, savurând totodată adevărata ciocolată caldă.

„Ideea campaniei ne-a ajuns din urmă pe canapeaua din creaţie, căutând insighturi despre prietenie prin propriile amintiri. Am găsit adevărul simplu că prietenii cu adevărat apropiaţi se strâng împreună nu doar la petreceri, ci şi în situaţii obişnuite. Astfel am ales să poziţionăm Ciocco Latte drept desertul prieteniilor adevărate.

Colaborarea cu regizorul şi cu cei de la casa de producţie a mers şnur, iar rezultatul se vede: un spot plin de viaţă, care are puterea de a transmite familiaritatea şi căldura întâlnirilor între prieteni buni”, a declarat Ionuț Rusu, Creative Group Director Mercury360.

La realizarea proiectului au participat: din partea Mercury360: Oana Serban – Account Director, Alina Bolfos – Account Manager, Denisa Catană- Account Executive, Mihaela Țânțaș- Strategic Planning Director, Liviu Țurcanu – Creative Director, Ionuț Rusu – Creative Group Director, Ovidiu Juravle – Art Director, George Lupeanu- Copywriter, Dan Crețu-Copywriter, Daniel Strugariu- Junior Art Director, Laura Nica – Digital Project Manager, Marian Ionescu- Social Media Coordinator.

Din partea Dr. Oetker proiectul a fost coordonat de Laura Vasile – Product Manager și  Ștefania Sofronie – Marketing Manager.

Bucuresti, 23.02.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.