Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Megashow-ul Burlacita a luat startul aseara la Antena 1

Sute de mii de telespectatori din mediul urban au urmărit aseară cum se lasă curtată cea mai dorită Burlăciţă a României

Una dintre cele mai dorite Burlăciţe ale momentului a acceptat provocarea de a-şi căuta sufletul pereche într-un supershow de vară, care a luat startul aseară la Antena 1. Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit aseară momentul alegerii concurenţilor care vor avea ocazia să cucerească cea mai dorită femeie a României, într-o atmosferă extravagantă , animată de petreceri private şi croaziere de vis.

După succesul înregistrat cu cele două sezoane Burlacul şi Next Top Model, celebrul designer roman Cătălin Botezatu continuă seria proiectelor de televiziune de mare succes de la Antena 1 cu un nou format, Burlăciţa, care s-a aliniat la start aseară, la ora 20:20.

Propunerea estivală a Antenei 1 a adus în rolul principal pe cea mai dorită femeie a României, Bianca Drăguşanu, care şi-a ales aseară pretendenţii, alături de care se va lăsa curtată şi răsfăţată, chiar sub privirile acide ale desingnerului. Într-o atmosferă extravagantă de vară, senzuala Burlăciţă şi-a făcut apariţia în faţa celor 20 de pretendenţi ai săi, într-o superbă decapotabilă aurie.

Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit aseară momentul în care senzuala divă şi-a ales cei 12 concurenţi care o vor însoţi pe mai departe în jocul seducţiei în locaţii exotice, la petreceri private şi în superbe croaziere de lux. La 22:08, incendiarul reality-show a înregistrat o cotă de piată de 20,9 procente şi un rating de 8 % la nivel urban, cu o medie de telespectatori din mediul urban de 916.000.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 7 iulie 2011

Bucuresti, 08.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.