Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MEC implineste 10 ani

Agentia MEC, www.mecglobal.com sarbatoreste, 10 ani de activitate, la nivel global.

MEC (Mediaedge:cia) a fost infiintata in anul 2002, prin realizarea primei fuziuni din istoria WPP dintre doua cele mai innovative companii independente din industrie: Media Edge si CIA.

Compania Mediaedge a reprezentat conceptul pionerat de agentie media independenta din America de Nord, in timp ce CIA era prima agentie de media independenta din Europa.

MEC a fost prima agentie media care a creat in anul 1995 operatiuni digitale specializate sub numele Outrider.

In contrast cu trendul existent la momentul respectiv, in 2003 MEC a integrat serviciile digitale in cadrul agentiei oferind posibilitatea clientilor de a beneficia de un produs unic: Paid, Owned, Earned .

Ca partener fondator al GroupM in 2003, MEC a initiat conceptul de negociere la nivel de grup, ramanand astfel un concept unic si innovator in industria media.

Anul 2007 a reprezentat un an important pentru MEC, in primul rand prin lansarea MEC Bravo, care in prezent se pozitioneaza in top 3 cele mai mari agentii multiculturale integrate din SUA si in al doilea rand prin dezvoltarea serviciilor specializate de marketing sub umbrela MEC Access (Sport, Sponsorizari, CSR) oferind o pozitie de lider, la nivel international.

In anul 2010 agentia s-a diferentiat din nou, prin integrarea specializarii Analytics & Insights in cadrul serviciilor oferite de agentie. Astfel, MEC a reusit sa ofere clientilor servicii suplimentare de analiza consumatorului, identificand rolul mediei traditionale si digitale in procesul decizional de cumparare al consumatorului.

In acelasi an, MEC demonstreaza leadership prin publicarea lucrarii “Are you in control enough to let go”? distribuind-o la peste 200 de clienti din toata lumea, oferindu-le astfel o harta media a viitorului.

“Am realizat foarte multe lucruri, de la lansarea noastra din 2002. In ultimii 10 ani am crescut mai mult decat dublu si am fost desemnati de RECMA cea mai rapida retea de dezvoltare, a deceniului. Reteaua noastra globala a fost numita agentia media a anului in 2006 si in 2007, de catre Advertising Age si Adweek, o onoare unica. In ultima decada am adunat la nivel global 53 de premii “Agentia anului”.

Ne impunem in mod constant sa ne autodepasim pentru a accelera schimbarea si ne preocupam permanent sa fim la curent cu ultimele tendinte din pesajul media.

Capacitatea noastra de a asigura un leadership strategic pentru clientii nostri, in acest mediu, este cheia viitorului nostru. Au fost zece ani de exceptie. Dorinta de performanta din fiecare dintre noi este vie si puternica.

La MEC, am avut intotdeauna increderea si angajamentul de a sustine cu tarie schimbarea la scara globala, in beneficiul clientilor si oamenilor nostri. Asteptam cu nerabdare urmatorii zece ani, cu entuziasm si emotie”, a declarant Charles Courtier, Global CEO MEC.

Bucuresti, 16.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.