Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Masteratul de publicitate din cadrul SNSPA recunoscut la nivel mondial

de către IAA Worldwide

“IAA România” anunţă industria de comunicare din România, că după un an de muncă intensă, cererea de acreditare pentru masteratul de publicitate din cadrul SNSPA, înaintată de către “IAA România” şi SNSPA către “IAA Educational Programs”, a primit confirmarea acreditării “IAA Worldwide”. Pentru a primi această acreditare de către “IAA Wordwide” s-a pus accent atât pe alinierea curriculei masteratului (conţinutul de cursuri), cât şi pe construcţia dosarului. Procesul a fost unul îndelungat şi au fost parcurse anumite etape obligatorii.

Discuţiile privind acordarea acreditării au început odată cu sosirea dl. John H. Holmes- IAA Educational Programs Director and Alliances, IAA, în România cu ocazia organizării “Summitului European IAA”, ce a avut loc anul trecut la Bucureşti.
  
“Intenţionăm ca parteneriatul să fie unul de durată şi mai ales în beneficul studenţilor.  Odată cu intrarea în programul educaţional al IAA Worldwide studenţii vor avea acces la know how-ul de reţea, la studii de caz, concursuri care se adresează exclusiv universităţilor incluse în program (de exmplu IAA-Dentsu Global Student Poster Competition etc.), programe de internship etc. Probabil că doar unele dintre acestea vor fi implementate din primul an, dar vom căuta să punem în practică cât mai multe cât mai repede, cu sprijinul direct al IAA Romanian Chapter. IAA a monitorizat şi sprijinit facultatea de comunicare pe tot timpul acestui proces, ca parte a demersului de pregătire a studenţilor încă din şcoală la standardele specifice industriei de marcom. Un alt beneficiu important este faptul că studenţii vor avea şi o diplomă emisă de către IAA Worldwide care va confirma absolvirea acestui program educaţional", a declarat Dan Petre, D&D Research, Director programe IAA.

“Acreditarea masterului pentru publicitate din cadrul SNSPA de către IAA World Service Center constituie, împreună cu acreditarea Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare (acreditare ce a avut loc în cadrul Congresului mondial IAA de la Washington DC) paşi concreţi pe care asociaţia IAA România îl face în scopul creşterii standardelor profesionale şi etice ale industriei prin contribuţie directă la formarea tinerilor profesionişti din marcomm.

Este prima data însă, când la efortul asociaţiei s-a alăturat o instituţie publică de învăţământ superior – fapt ce transformă succesul asociaţiei într-unul de o amploare mult mai mare cu impact de lungă durată şi cu efecte benefice pentru toata industria de comunicare din România.

Felicit conducerea SNSPA pentru deschiderea de care a dat dovadă în procesul acreditării şi mulţumesc colectivului din Boardul IAA care a iniţiat şi a dus la bun sfârşit acest demers,” a declarat Victor Dobre, Director Executiv IAA.
“Suntem mulţumiţi pentru o asemenea performanţă profesională, instituţională aş spune, intrăm într-o familie profesionistă, de presigiu, într-o familie de mare vizibilitate, unde putem afla standarde, putem găsi modalităţi prin care munca noastră, de educaţie, de formare umană poate fi confirmată, poate fi validată, poate fi perfecţionată. Sperăm ca la rândul nostru să putem oferi,cel puţin în măsura în care, dumneavoastră (IAA ) ne oferiţi nouă şi ne oferiţi mult. Este o onoare să colaborăm cu IAA, ” a precizat Prof. univ. Dr. Iacob Dumitru, Prodecan, SNSPA.

International Advertising Association- IAA România este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. In prezent IAA Romania reprezinta interesele a peste 160 de companii din industria de marketing si comunicare 

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.

Bucuresti, 07.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.