Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lucrurile incomode pot fi de mare ajutor

conceptul noului spot Romania Libera semnat de Graffiti BBDO

Spot Incomod

Graffiti BBDO semneaza noul spot “Romania libera”, intitulat “Lucruri incomode”.  Acesta face parte din campania de imagine initiata la sfarsitul anului trecut si centrata, la momentul respectiv, pe spotul “Nopti nedormite”.

Pozitionarea cotidianului “Romania libera” – un ziar incomod – a reprezentat chiar cheia conceptului creativ. Dezvoltarea s-a realizat intr-o directie fireasca: in fiecare zi avem de-a face cu lucruri care incomodeaza, insa multe din acestea ne sunt de mare ajutor. Unul dintre ele este ziarul “Romania libera”.

Spotul TV a fost construit ca o succesiune de momente care prezinta situatii frecvente din viata de zi cu zi in care avem de-a face cu lucruri incomode – cum sunt ochelarii de protectie pentru un sudor, cravata pentru un tanar aflat la primul interviu, vesta antiglont pentru soldatul aflat in misiune, aparatul de indreptat dintii pentru un copil si centura de siguranta atat de nesuferita conducatorilor auto.  Fiecare dintre aceste lucruri incomode sunt, de fapt, de un mare ajutor celui care le foloseste.
 
Executia intitulata “Lucruri incomode” a fost realizata in varianta de 30 de secunde si este difuzata incepand din 17 martie pe posturile TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN. Conceptul este declinat si la nivel de radio, print si outdoor.

Graffiti BBDO a colaborat la dezvoltarea acestui proiect cu Saga Film (casa de productie) si Chainsaw Europe (postproductie), cu Bogdan Barbulescu ca regizor si Marius Ivascu in rolul de DOP.  Filmarea s-a desfasurat la sfarsitul lunii noiembrie 2005 in incinta unei mari uzine din Bucuresti.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei a fost formata din:

  • Reprezentantii “Romania libera”: Sorin Chirila – Director Publicitate, Oana Sav – Marketing Manager, Bogdan Ficeac – Redactor Sef “Romania Libera” si Ileana Lucaciu – Coordonator supliment “Timpul Liber”;
  • Reprezentantii Graffiti BBDO: Adrian Preda – Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Liviu Isop – A/V Producer, Stefan Chiritescu – Strategic Planner si Anca Iulia Calin – Account Director.

Fondat în 1877, ziarul “Romania libera” este unul dintre principalele cotidiane din Romania, un reper constant în apararea valorilor democratiei si a libertatii de exprimare. Campania de imagine “Romania libera”, derulata in 2005-2006, urmareste reafirmarea valorilor sale: un ziar incomod ce reflecta cu maturitate, obiectivitate si profesionalism ce se intampla in societate.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.