Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe&Partners si Medic One “fondeaza” Asociatia Arsurilor Anonime (AAA)

Pacid, noul medicament din portofoliul Terapia Ranbaxy, s-a lansat printr-o campanie realizată de Lowe&Partners şi Medic One. Medicamentul, un OTC din categoria “antiacide si antiulceroase”, este pentru toţi cei care suferă de simptomele refluxului gastro-esofagian, exacerbate fie de stres, oboseală sau diferite combinaţii de alimente.

Campania a pornit de la insight-ul că, în general, oamenii care au acest tip de simptome, preferă să ţină ascunsă problema şi nu ii dau importanţa cuvenită prin tratament. Ca răspuns, Lowe&Partners a ”fondat” Asociaţia Arsurilor Anonime care îşi propune să schimbe acest comportament şi să încurajeze conştientizarea şi comunicarea problemelor cauzate de arsurile gastrice. 

“Cei de la Lowe au găsit o abordare relevantă în lansarea Pacid, prezentându-l ca o soluţie eficientă şi de durată pentru o problemă foarte des întalnită astăzi: arsurile gastrice. Asociaţia Arsurilor Anonime s-a dovedit un loc perfect pentru toţi cei care se întâlnesc cu afecţiunea: personalităţi diferite, surprise în situaţii neplăcute, dar care işi găsesc simplu rezolvarea,” a spus Oana Voinescu, Product Manager Terapia Ranbaxy.

“Intenţia noastră a fost încă de la bun început aceea de a găsi o idee proaspată într-o categorie, cea medicală, pe care o caracterizează de cele mai multe ori prudenţa. Asociaţiile sunt percepute adesea ca nişte mici comunităţi construite în jurul unei probleme comune, unde domnesc misterul şi fraternitatea. Între oamenii din astfel de asociaţii se nasc adesea relatii indestructibile. Am abordat ideea asociaţiei, însă într-o manieră relaxată, cu umor, bazându-ne pe forţa personajelor şi pe tensiunea care se creează între aşteptări şi deznodământ. Povestea a fost pusă în film intr-un mod foarte realist de regizorul Dragoş Buliga”, a spus Oana Şerban, Group Account Director, Lowe&Partners.

Campania este comunicată într-o primă etapă prin spot TV şi va continua cu materiale pentru doctori şi farmacii, precum şi online.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:
– Oana Voinescu, Product Manager Terapia Ranbaxy
– Alexandru Micu – Senior Art director, Ana Maria Vasilache si Luisa Leizeriuc – copywriter, Oana Şerban – Group Account Director, Răzvan Dumitrescu – strategy director, Alexandru Duma – AV Producer, din partea Lowe&Partners şi Medic One.
– Dragoş Buliga, Casa de producţie Domino.

Bucuresti, 24.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.