Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe&Partners si HyperActive capteaza magia Craciunului intr-un pahar de Stella Artois

Lowe&Partners şi HyperActive pregătesc consumatorilor momente speciale în perioada sărbătorilor de iarnă, într-o nouă campanie pentru Stella Artois. Cele două agenţii au surprins calitatea autentică a berii speciale Stella Artois, fabricată într-un mod original pentru a sărbători Craciunul, punând la cale surprize pentru toţi cei îndrăgostiţi de atmosfera lunii decembrie.

De la Constanţa până la Bucureşti, din Galaţi până în Ploiesti, în 25 de locaţii din reţelele Carrefour, Cora şi Real, Lowe&Partners a pus în scenă o poveste de iarnă. Punctul de atracţie l-a constituit paharul întors Stella, ce amintea de globul de sticlă al copilăriei. Paharul este străjuit de Zânele Zăpezilor, hostesse special pregătite pentru acest proiect, şi “adăposteşte” o familie în jurul bradului, printre fulgi de zăpadă. Până la finalul anului, cei care cumpără Stella Artois vor putea câştiga pe loc, la standul de iarnă dedicat, felicitări cu decor de sărbătoare, semne de carte sau ornamente de brad.

“Numele Stella semnifică de fapt stea, în latină, şi a apărut, iniţial, special pentru a sărbatori Crăciunul. Ne-am gândit să îi aducem pe consumatori mai aproape de începuturile brandului şi să ii trimitem în locul de unde a început călătoria Stella Artois – în Belgia, chiar de Crăciun”, au spus reprezentanţii Stella Artois.

Astfel, toţi cei care cumpără Stella Artois în perioada campaniei, ce va continua până pe 30 decembrie, vor putea câştiga una dintre cele două excursii, pentru două persoane, în Belgia, ţara de origine Stella.

“Am încercat să oferim consumatorilor o parte din magia Stella Artois care a însoţit brandul de sute de ani. Am transpus povestea Crăciunului într-un set-up cu zâne, globuri, zăpadă şi cadouri, astfel încat să ajungem la inimile oamenilor şi să îi aducem cât mai aproape de lumea feerică a berii Stella Artois”, a spus Corina Angearu, Account Manager, Lowe&Partners.

În paralel cu activarea in-store, campania se desfăşoară şi online. Cu această ocazie, band-ul românesc Moonlight Breakfast a înregistrat o piesă și un videoclip în exclusivitate pentru campania de Crăciun a Stella Artois, ce a fost transpusă cu ajutorul HyperActive într-o aplicaţie de Facebook, sub formă de felicitare electronică.

“Gingerbread, piesa semnată de Moonlight Breakfast, este un moment special menit să îţi dea acea sclipire, acel zâmbet, acel “good feeling” de care ai nevoie în perioada sărbătorilor şi este totodată o experienţă 3D care are loc în interiorul paharului de Stella Artois şi care poate fi “împrumutată” celor dragi. O găsiţi aici: https://www.facebook.com/StellaArtoisRomania”, a spus Alexandra Trofin, Account Manager, Hyperactive.

Bucuresti, 11.12.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.