Marea finalã a celui de-al doilea sezon al show-ului, lider de audienţã
Emoţiile au fost asearã mai mari ca niciodatã pentru cele trei cupluri finaliste ale competiţiei „Mireasã pentru fiul meu”. Dupã o luptã care a durat 358 de zile, Andreea şi Alin, Cornelia şi Dragoş şi Lorena şi George s-au prezentat în marea finalã pregãtiţi sã îşi uneascã destinele. Cele trei perechi de miri şi mirese au petrecut seara în compania prietenilor dragi, dar şi a familiilor lor, o revedere emoţionantã pe care o aşteptau de foarte mult timp. Telespectatorii le-au fost şi ei alãturi în numãr foarte mare, ambele intervale de difuzare ale emisiunii fiind lider de audienţã. Nu una, ci douã nunţi au avut loc asearã în emisiune, spre marea bucurie a celor prezenţi. Andreea şi Alin şi Lorena şi George au spus „Da” în faţa ofiţerului stãrii civile, dar mirii competiţiei au fost declaraţi Lorena şi George, cei care au şi câştigat marele premiu „Mireasã pentru fiul meu”.
Astfel, în intervalul 17:00 – 19:00, în care cele trei cupluri finaliste s-au pregãtit cum au ştiut mai bine pentru posibila nuntã, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Pe targetul comercial, 18-49 urban, „Mireasã pentru fiul meu – Exit Show” a înregistrat o cotã de piaţã de 18.3 procente şi un rating mediu de 3.8%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu Exit Show (17:00-19:00) |
Antena 1 |
3.8 |
18.3 |
214 |
Pro TV |
3 |
14.5 |
169 |
În minutul de aur, 18:24, peste 1 323 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau ultimele pregãtiri înainte de nuntã, aproape triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:24 |
7 |
27 |
1323 |
2.4 |
9.2 |
451 |
Momentul mult aşteptat, atât de cãtre concurenţi, cât şi de telespectatori, „Mireasã pentru fiul meu – Nunta”, difuzatã asearã în intervalul 20:30 – 00:45 s-a impus şi ea ca lider de audienţã, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 6.8% la nivel urban. Minutul de aur în acest interval, înregistrat la 22:15, a adus în faţa televizoarelor aproape 2 000 000 de telespectatori la nivel naţional.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu Nunta (20:30-00:45) |
Antena 1 |
6.8 |
18.5 |
712 |
Pro TV |
5.8 |
15.8 |
606 |
Luni, începând cu ora 12:00, dar şi în intervalul 14:00 – 16:00, colegul Mirelei, Andrei, le dã întâlnire telespectatorilor timp de 5 zile pentru a depãna împreunã cele mai frumoase momente din caravana „Mireasã pentru fiul meu”. Un nou sezon al celui mai îndrãgit reality show matrimonial din România ia startul sâmbãta viitoare, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban, all urban si national
Perioada 24 august 2013