free download 78 travel guides written by experts

Logitrade lanseaza noul website www.laurabaldini.ro, care incorporeaza si noua semnatura de brand

Noul www.laurabaldini.ro oferă informații complete despre produsele disponibile în România și are o nouă interfață interactivă, care propune o experiență deosebită consumatoarelor.

“La fel ca și femeile care sunt alături de noi în fiecare zi, Laura Baldini s-a schimbat în ultimii 6 ani. Noul logo și noul website îi reflectă personalitatea actuală, în ton cu stilurile femeilor din România. Laura Baldini a rămas elegantă, preocupată de frumusețe, atrăgătoare și sigură pe ea, fiind în același timp chic, în tendințe, îndrazneață și pasionată de culoare” a declarat Adela Costinaș, Marketing Manager Logitrade

Noua semnătură de brand prezentată prin intermediul noului www.laurabaldini.ro a presupus o restilizare a logo-ului anterior, astfel încât să fie în ton cu personalitatea femeii Laura Baldini de astăzi: elegantă, sigură pe ea și în același timp chic.

Actualul website propune o structură nouă, posibilitatea creării unui cont personal prin conectarea directă a contului de Facebook, o secțiune dedicată pentru promoțiile derulate precum și elemente interactive inovatoare pentru un site din acest domeniu (precum posibilitatea de vizualizare 360 a imaginilor cu personajele reprezentative pentru fiecare gamă de produse).

“Relansarea website-ului a insemnat și reducerea zonelor de prezentare a produselor și integrarea în aceleași spații a elementor de design interactive ce oferă informație și divertisment în același timp: lumea magică Laura Baldini. Am ales să ilustrăm fiecare gamă de produse printr-o ipostază și un personaj feminin imortalizat în contexte diferite, reflectând personalitatea produselor și a consumatoarelor. Fiecare dintre aceste ipostaze poate fi vizualizată la 360 de grade, iar pentru realizarea acestui efect interactiv au fost prelucrate sute de fotografii” a adăugat Adela Costinaș.

Astfel, fiecare dintre cele 5 game de produse Laura Baldini este reprezentată de o figură feminină reprezentativă:
· Linia Elegante – special creată pentru femeia rafinată și seducătoare propune texturi fine în diferite modele;
· Linia Office – produse ideale pentru femeia care caută confortul și siguranța în fiecare moment: la birou, shopping sau în parc;
· Linia Speciale – produsele ideale pentru femeia care este interesată de siluetă și sănătate, propune cele mai noi inovații tehnologice, de la țesături cu compresie la multiple tratamente cu substanțe active;
· Linia Glamour – caracterizată prin imprimeuri și texturi diferite aflate în tendințe, este reprezentativă pentru femeia rafinată, elegantă și puțin îndrăzneață;
· iar Linia Colorissima – prezentată în premieră pe site și disponibilă din toamnă, propune culori îndrăznețe pentru femeia care vrea să fie la modă și să iasă din tipar, indiferent de context.

Echipa implicată în acest proiect din partea Logitrade este compusă din: Adela Costinaș – Marketing Manager și Ioana Zima – Referent Marketing.

Despre Laura Baldini

Laura Baldini este un brand de ciorapi Made in Italy, distribuit în România de către Logitrade SRL.

În prezent, produsele Laura Baldini sunt prezente în 1600 de puncte de vânzare directe, reprezentative pentru peste 80% din retailul modern. De la lansarea pe piața locală consumatoarele din România au cumpărat peste 5 milioane de perechi de ciorapi Laura Baldini.

Produsele Laura Baldini disponibile pe piața locală sunt parte a 5 game diferite: Linia Elegante, Linia Office, Linia Speciale, Linia Glamour și Linia Colorissima, disponibilă din toamna lui 2012.

Bucuresti, 27.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *