Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl a atins pragul de 10 milioane de fani pe Facebook, la nivel european

lidl

Astfel, Lidl este retailerul alimentar cu cea mai mare comunitate de pe Facebook din Europa

Pe 27 februarie 2014, Lidl a atins pragul de 10 milioane de fani pe reţeaua de socializare Facebook. Acest lucru este susţinut de studiul „Lidl Now 1# European Food Retailer on Facebook” publicat recent de către „Socialbakers”, agenţia de monitorizare social media.

Lidl şi-a început activitatea internaţională în social media în septembrie 2011, în şapte ţări pilot (Marea Britanie, Spania, Irlanda, Olanda, Croaţia, România şi Finlanda). Anterior, Lidl Germania crease deja prima pagină de Facebook a companiei.

Au fost create ulterior pagini de Facebook în celelalte ţări în care compania este prezentă, iar în aprilie 2013 s-au alăturat şi ultimele ţări. Astăzi, Lidl are 26 de pagini oficiale ale companiei pe Facebook şi o comunitate de 10,2 milioane de fani, iar media fanilor Lidl din totalul utilizatorilor de Facebook este de 5,9% în ţările vizate. Astfel, după doar doi ani şi jumătate, Lidl devine retailerul alimentar numărul 1 la nivel european şi numărul 2 mondial în ceea ce priveşte activitatea pe Facebook.

Lidl se află în top nu doar în ceea ce priveşte numărul de fani. Studiul Socialbakers arată, totodată, faptul că Lidl este retailerul alimentar din Europa cu cel mai număr de interacţiuni şi cu cel mai mare număr de răspunsuri la întrebările fanilor de pe Facebook. Analiza completă realizată de Socialbakers poate fi găsită pe pagina: //www.socialbakers.com/blog/2134-infographic-lidl-1-european-food-retailer-on-facebook.

„Facebook a devenit în ultimii doi ani şi jumătate o platformă de comunicare foarte importantă pentru Lidl”, a declarat Andreas Brücker, managerul agenţiei de social media MRM Worldwide. „Succesul se explică prin consecvenţa şi profesionalismul cu care Lidl tratează tema social media. În afara materialelor publicitare transmise prin intermediul acestui canal, Lidl foloseşte Facebook pentru a comunica deschis, transparent şi într-un mod bidirecţional cu clienţii.” Lidl îşi implică fanii în clasicele concursuri cu premii, dar şi în alte activităţi. Astfel, au fost dezvoltate produse împreună cu fanii de pe Facebook (Crowdsourcing) şi au fost implementate proiecte caritabile (Crowdraising). Fanii au putut participa şi la stabilirea ofertelor, iar în unele ţări, ei au hotărât ce articole din sortimentul Lidl vor fi la promoţie în magazine.

„Lidl acordă foarte mare importanţă opiniilor fanilor săi. Acesta este, din punctul meu de vedere, unul dintre principalii factori care au contribuit la succesul Lidl în social media, alături de conţinutul inovativ”, a adăugat Andreas Brücker. „Pe viitor, activităţile de pe Facebook se vor axa tot mai mult pe inovaţie, transparenţă şi relaţia cu clienţii.”

Bucuresti, 23.04.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.