Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett: Secunda – viata premiata la The International Cup

În cadrul competiției The International Advertising Cup, agenția Leo Burnett & Target a câștigat premiul Best Strategy pentru campania „Secundă – viață”. „The Intercontinental CUP” este o competiție internatională de advertising și media care se desfășoară între finaliștii celor mai importante festivaluri regionale din America de Sud, Europa și Asia. “Secundă – viață” a fost selectată în competiție în urma Aurului câștigat la festivalului Golden Drum (categoria Innovative Campaigns) desfășurat în octombrie la Portoroz.

„Premiul e cu atât mai valoros cu cât nominalizările din categoria pe care am câștigat-o au fost dintre campaniile cele mai tari de la Cannes de anul trecut: Brake Up (Grand Prix), Blood Relations (Gold), Spread the Ted (Silver) sau The Names Promotion (Bronze).” a declarat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Secundă – viață” este un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett care constă în: cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Pentru prima sa ediție, “Secundă – viață” a fost pusă în slujba Fundației Mihai Neșu.

Campania de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu prin mecanismul “Secundă – viață” a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Primele mărci care au acceptat să se alăture acestei idei au fost Gazeta Sporturilor și AXA Asigurări. Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați //www.secunda-viata.ro/.

În cadrul The International Cup, aceeași campanie a fost nominalizată și la categoria Best of Social Engagements.

Din partea Leo Burnett s-au implicat în realizarea campaniei “Secundă – viață”: Victor Stroe (Planning Director), Liviu Toader (Art Director), Irina Becher (Copywriter) și Diana Alexa (Brand Comm Manager), iar din partea Gazetei Sporturilor: Andreea Mira (Marketing Director) și George Stucan (PR Coordinator).

Competiția ICAC (The Intercontinental Advertising Cup) a fost creată în 2007 de către organizatorii celor mai mari trei festivaluri de advertising regionale: ADFEST (Asia-Pacific), FIAP (America de Sud) și Golden Drum (Europa Centrala și de Est) cărora, în cea de-a doua ediție, li s-a alăturat, în calitate de membru, ADC*E (Art Director’s Club of Europe). Gala premiilor s-a desfășurat anul acesta pe 8 martie la Istanbul.

Lista completă a finaliștilor The International Advertisig Cup poate fi accesată pe website-ul: //www.thecupawards.com/en/competition/winners.

Bucuresti, 11.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.