Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett România semnează noua campanie Noroc

Leo Burnett România semnează noua campanie de comunicare pentru berea Noroc, în care ni se dezvăluie secretul gustului său perfect echilibrat.

Spotul TV ne introduce în lumea Noroc cu care ne-am obișnuit deja, a lucrurilor bine facute si  meșteșugite și ne prezintă ingredientul cheie folosit în procesul de fabricație a berii Noroc: drojdia de cultură pură.

Drojdia de cultură pură este ingredientul care păstrează constant gustul bogat și hrănitor al berii Noroc, respectând o rețetă românească veritabilă.

Execuția TV a campaniei de comunicare se concentrează pe calitățile intrinseci ale berii Noroc, la care se adaugă valorile binecunoscute, de noroc meșteșugit, nu nimerit.

Încă de la începutul spotului, îl identificăm pe potcovarul care aduce matrița etichetelor de bere – potcoava norocoasă. Ulterior, în forfota fabricii, ni se dezvăluie cel mai important ingredient din procesul de fabricare al berii, cel care oferă constanță gustului bogat Noroc, drojdia de cultură pură.


“Păstrând lumea magică și recognoscibilă a Norocului construită încă de acum doi ani, ne-am dorit să ne apropiem și mai mult de consumatorii noștri, dezvăluindu-le ce stă în spatele gustului atât de echilibrat al berii Noroc. Astfel, noua comunicare îmbină perfect meșteșugul de a face bere și simbolurile norocului cu ingredientul care stă în centrul procesului de fabricare al berii Noroc: drojdia de cultură pură.” – Teodora Agafiței, Brand Manager, Noroc

“Crearea fabricii Noroc a necesitat un adevărat efort de conceptualizare, la care a contribuit de la bun început toată echipa. Și chiar dacă la filmare multe elemente erau doar un mare green screen, până la urmă, toate piesele puzzle-ului s-au potrivit perfect.” – Adina Teodorescu, Group Creative Director, Leo Burnett România

Echipa Noroc:  Gabriela Lupas-Țicu (Marketing Director), Teodora Agafiței (Brand Manager), Adina-Elena Tănase (Junior Brand Manager)

Echipa Leo Burnett România: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Communication Director), Alexandra Vestineanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (Producer).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.