Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett Group si Bergenbier aduc muntele la mare cu o noua tehnologie racoritoare

Leo Burnett Group semnează o nouă campanie Bergenbier, care introduce o inovație de ambalaj: cerneala termosensibilă. Noua tehnologie te ajută să știi când berea e perfect rece, pentru că munții de pe ambalaj se colorează în albastru. Vara asta prietenia este sărbătorită așa cum trebuie.

Spotul TV dramatizează răcorirea garantată de munții albaștri de pe ambalaj prin aducerea muntelui la mare. Prietenii care se îndreaptă spre un bar de pe plajă descoperă cu supriză un loc care arată ca o adevărată stațiune de munte, unde oamenii poartă natural căciuli și fulare în plină vară, se dau cu sania sau snowboard-ul pe nisip și joacă volei peste un fileu de schiuri. Iar berea se bea obligatoriu cu mănuși, deoarece e rece ca gheața.

Mai mult, pe parcursul noii campanii, spotul TV va fi însoțit de o strategie de comunicare online, POSM-uri și execuții speciale in-store, dar și de o execuție specială OOH.

Odată cu lansarea tehnologiei inovatoare, Bergenbier completează și gama Bergenbier Fresh cu un nou sortiment: Bergenbier Fresh Soc. La fel de răcoritor, dar cu doar 1.9% alcool.

“Lansarea ambalajului inovator Bergenbier ne-a obligat să găsim o idee la fel de suprinzătoare. Iar aducerea muntelui la mare nu numai că ne-a ajutat să transmitem mesajul de maximă răcorire, dar ne-a permis să ne și jucăm într-o lume fresh, amuzantă și interesantă pentru prietenii Bergenbier”. – Adina Teodorescu – Senior Copywriter, Leo Burnett Group

“Inovația este una dintre prioritățile noastre, pentru că dorim să le oferim consumatorilor noștri cea mai bună experiență de consum. Îi invităm astfel să întâmpine vara cu o bere rece, lucru indicat foarte clar de noul ambalaj termosensibil Bergenbier. Bergenbier este singurul brand de pe piață care oferă tehnologia termosensibilă atât la doză cât și la sticlă, pentru toate tipurile de bere din portofoliu – blondă, fără alcool și Fresh Mixes". – Valentin Stoenescu – Senior Brand Manager, Bergenbier S.A.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer);
– din partea Bergenbier S.A.: Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Laura Otopeanu (Brand Manager), Diana Pagilă (Junior Brand Manager).

Fidel mentalității potrivit căreia întinzându-te după stele nu vei atinge întotdeauna una, dar nici nu te vei întoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este într-o permanentă căutare a excelenței. Integrând competențele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo și cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevărat integrată și propune un model de business proaspăt, soluții concrete și nu doar o valorificare a competențelor agenției.

Bucuresti, 20.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.