free download 78 travel guides written by experts

Leo Burnett confirma, din nou, in finala Euro-Effie

Pentru al doilea an consecutiv, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care castiga un premiu la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.

Campania cu care Leo Burnett a obtinut un Bronz Effie anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble. “Am reusit sa aducem in tara al doilea EuroEffie pentru Leo Burnett si, de fapt, al doilea si pentru pentru Romania. Din sute de lucari inscrise de agentii din toata Europa – “de la Londra la Romania” cum am vazut scris intr-o brosura de prezentare a evenimentului – campania Wash&Go a ajuns intial intre cei 35 de finalisti EuroEffie si apoi, pe scena, printre cei doar 14 castigatori. Un al doilea premiu castigat la acest nivel arata ca stim deja sa devzoltam si sa implementam regional campanii eficiente si, mai mult, ca stim sa si demonstram acest lucru pe hartie, intr-un case profesionist, capabil sa convinga jurii internationale.”, a declarat  Elena Ionita, Director de Strategie la Leo Burnett.

Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de 3 ori la Euro-Effie si care a castigat doua Bronz Effie de la editiile din 2007 si 2008 ale prestigiosului festival.  Dupa ce in 2005 campania <<Fruity Power>> pentru Wash & Go a adus prima nominalizare pentru Leo Burnett Romania, anul trecut agentia a castigat primul premiu, un Bronz Effie, pentru campania <<Tide pentru Supermame>> pentru Tide. Acum, pentru a doua oara consecutiv, Leo Burnett castiga inca un Bronz Effie cu Wash & Go.

“Suntem foarte mandri ca Leo Burnett demonstreaza din nou ca si in Romania se pot face campanii cu un input strategic care concureaza  cu  campanii din tarile cu  mai multa traditie in advertising. Acest premiu este o rasplata a consecventei  cu care construim branduri de succes. Speram ca aceasta “traditie” sa continue si la editiile viitoare ale EuroEffie.”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.

“Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea – Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.
Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.

Bucuresti, 18.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *