Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Lansare Gustino

Bosch Electrocasnice lansează, împreuna cu Maximize Communications cel mai rapid automat de cafea cu sistem pad din lume! Cu ajutorul noului aparat puteţi pregăti o cafea delicioasă în numai 36 de secunde!

Bosch Electrocasnice aduce în premieră în România sistemul inovativ de preparare a cafelei cu pad-uri. Gustino revoluţionează tot ceea ce ştiaţi despre prepararea cafelei şi răspunde nevoilor unui stil de viaţă foarte dinamic. Spre deosebire de cafetierele clasice, automatul funcţionează exclusiv cu pliculeţe speciale de cafea, denumite pad-uri, cu ajutorul cărora obţineţi dozajul optim pentru prepararea unei cafele excelente, într-un timp foarte scurt.

Noul automat se poziţionează ca tehnică şi rezultate de preparare între un filtru clasic de cafea şi un espressor, pregătind fiecare ceaşcă de cafea în parte, prin fierberea apei, pentru un gust mereu proaspăt şi o aromă deosebită. În plus, Gustino oferă chiar şi opţiunea de preparare a ceaiului.

“Suntem încântaţi că lansăm şi pe piaţa din România cel mai rapid automat de cafea cu sistem pad din lume. Bosch Electrocasnice introduce în premieră acest tip de sistem, deschizând astfel o nouă nişă de piaţă şi impunând un nou stil de viaţă. Considerăm că noul automat răspunde foarte bine nevoilor persoanelor moderne şi active, care vor să se bucure de băutura preferată în cel mai scurt timp şi fără a depune efort. Gustino este cel mai rapid şi eficient aparat de preparare a cafelei din lume şi sperăm să fie primit foarte bine şi de consumatorii din România. De asemenea, suntem convinsi ca strategia si conceptele creative propuse de echipa Maximize Communications pentru lansarea Gustino vor pozitiona noul aparat ca un „must have” in perceptia consumatorilor.” a declarat Ana-Maria Luca, Product Manager Bosch Electrocasnice.

Echipei Maximize Communications i-a revenit sarcina de a se ocupa de implementarea campaniei de lansare pentru Gustino. Aceasta include atat o componenta de ATL – machete si inserturi in revistele life&style, cat si o componenta de BTL care se va materializa in demonstratii in-store in retelele celor mai importanti retaileri din domeniul electrocasnicelor, din Bucuresti si din tara. In plus, echipa Maximize Communications a conceput pentru lansarea Gustino toate materialele de prezentare la raft.

„Maximize Communications este partenerul de traditie in comunicare al Bosch Electrocasnice. Fiecare nou proiect reprezinta o oportunitate de a ne demonstra creativitatea si capacitatile strategice. Lansarea Gustino este un proiect pentru care echipa Maximize Communications a lucrat cu foarte multa pasiune, pentru ca ne-a permis sa fim creativi si sa dezvoltam o paleta foarte larga de instrumente de comunicare. Conceptul creativ a fost declinat in materiale diverse, de la machete de presa si pana la desfasuratorul demonstratiilor in-store. Aceste instrumente conjugate alcatuiesc o campanie cu un ton vesel, prietenos, de sarbatoare, pentru ca Gustino ne ofera cu adevarat motive sa ne bucuram.” a declarat Andreea Idriceanu Calev, Managing Director Maximize Communications.

Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect este compusa din Elena Scutaru – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Atena Iosup – Senior Account Executive, Alexandru Ghinea – BTL Manager, Otilia Coman – Deputy Creative Director, Anca Vasile – Art Director şi George Miriţă – DTP Manager. Din partea Bosch Electrocasnice, campania este coordonată de Ana-Maria Luca – Product Manager şi Răzvan Păun – Marketing Manager.

Bucuresti, 20.11.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *