Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PR-idea

incepe cu un PR bun!

PRofesionistii in PR au pus la cale anul acesta a doua editie a Summit-ului PR-idea. Continuand traditia inceputa anul trecut, evenimentul inseamna intalniri, workshop-uri si conferinte in care cele mai creative si trasnite idei vor iesi la iveala, punandu-se astfel bazele unui networking al specialistilor in domeniu, intr-un cadru mai putin conventional.

PR-idea este evenimentul autohton care isi propune sa ofere PRofesionistilor in relatii publice cadrul ideal pentru a face schimb de experienta si a se pune la curent cu noutatile din PR. Pe de alta parte, sa demonstreze utilitatea serviciilor de PR organizatiilor care nu cunosc inca beneficiile acestora, dar care au auzit despre ele si sunt interesate.

Partenerii care sunt alaturi de noi in organizarea Summit-ului PR-idea au inteles insa rolul deosebit al PR-ul in bunul mers al afacerilor. Tocmai de aceea au hotarat sa sprijine intalnirile ale PR-istilor, in care creativitatea si originalitatea vor fi principalele instrumente cu care acestia vor „opera”.

BGS, prin Divizia de Securitate si cea Medicala, va tine Summit-ul in siguranta pe parcursul celor 3 zile.

Specialistii in PR se pot relaxa in timpul intalnirilor, personalul BGS avand o pregatire speciala pentru orice tip de interventie.

Este bine stiut ca cele mai bune prietenii se fac in fata un cafele de buna calitate. Si cum scopul Summitului PR-idea e sa aduca laolalta specialistii in relatii publice pentru a se imprieteni, anul acesta Cremcaffe ne va ajuta. In cadrul evenimentului, este amenajata o cafenea unde se pot lega prietenii intr-o atmosfera imbietoare de cafea aromata. Si cum cafeneaua este excelenta pentru business si relaxare, ne asteptam la cele mai surprinzatoare colaborari.

La aceasta a doua editie a Summit-ului de PR-idea vom vedea si fetze mai putin cunoscute ale PR-ului. Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti ne va impartasi din experienta sa si anume, cum se face PR in IMM. Si pentru ca networking-ul este esential pentru orice om de relatii publice, Camera de Comert ne va da o mana de ajutor prin intermediul publicatiilor Afacerea si Eu-Ro Jurnal. Acestea vor popularizeaza evenimentul in randul specialistilor si-i va ajuta pe PR-istii din domenii de activitate diferite sa se cunoasca mai bine.

Summitul PR-idea cuprinde 3 zile de discutii, intalniri si schimb de experienta. Si cum principalul mod in care se poate face acest lucru este de a vorbi, Cumpana ne va tine hidratati si cu vocea in buna stare.

Si cum putem mentine un cadru informal al discutiilor decat sa cream o atmosfera familiara noua tuturor: ca la mama acasa. La mama ne aduce-n dar un pranz copios ca sa prindem putere si sa reluam dezbaterile pe teme de PR pana-n seara. Romtelecom ne va ajuta sa ducem vorba despre Summit la mare departare, prin liniile de telefon si Internet, pe care le pun la dispozitia jurnalistilor si a oricui vrea sa dea sfara-n tara despre ce se intampla la PR-idea.

Si pentru ca singura modalitate de a vedea care este impactul unei actiuni de PR este monitorizarea, Media Image ne va invata cateva metode in acest sens.

Asociatia pentru Protectia Consumatorilor (APC-Romania) va avea grija ca drepturile consumatorilor sa fie respectate si ca oricine are dreptul la propria imagine.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) ne va face cunoscute noile reglementari intr-ale PR-ului si ne va atentiona in privinta limitelor pe care nu trebuie sa le depasim in activitatea de relatii publice.

Toate manifestarile din cadrul PR-idea vor fi gazduite de Teatrul de Opereta „Ion Dacian” care pune la bataie spatiul necesar desfasurarii evenimentului. De asemenea, in ultima seara a Summit-ului, pe 6 decembrie, ne va incanta auzul si privirea cu un extraordinar spectacol de opereta.

In raspandirea vestii despre ce se-ntampla la PR-idea, ne-au ajutat partenerii nostri media: Cotidianul, Investitii&Profit, Saptamana financiara, Neogen, Imagoo, Bloombiz, Brand4Brands, Wall Street, PR Wave, Realitatea TV, Afacerea  si Eu-Ro Jurnal.
   
Pregatirile sunt in toi. A mai ramas foarte putin timp pana la PRovocarea PRofesionistilor in PR din 4-6 decembrie. Esti gata sa raspunzi la PRovocare?

Bucuresti, 20.11.2006 

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.