Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinecto Isobar și Climb Again se „pun în ochii” copiilor nevăzători din România

Climb Again Pune-te in ochii lor

· Campania își propune să strângă 100.000 euro pentru construirea unui centru de terapie prin sport adresat copiilor cu deficiențe de vedere

“Pune-te în ochii lor” este o campanie socială inițiată de Climb Again, organizație ce îi ajută pe copiii, tinerii și adulții cu nevoi speciale să practice escalada ca o metodă de terapie pentru dizabilitate, de dezvoltare a abilităților de viață și de integrare socială.

În prezent în România există peste 60.000 de copii cu dizabilități – senzoriale, psihice sau intelectuale – care trăiesc separați de copiii tipici. Copiii nevăzători au grave probleme de socializare, nu ies singuri din casă, nu se integrează în societate, iar statisticile spun că 90% dintre aceștia ajung șomeri.

Climb Again Pune-te in ochii lor

„În Kinecto avem o aplecare specială pentru cauzele sociale, credem că e de datoria oricărui om, publicitar sau nu, să sprijine o cauză atunci când se poate. Pe cei de la Climb Again îi cunoaștem de ceva vreme, iar implicarea noastră în cauza lor a venit natural. Mulți dintre colegii mei merg la sala de escaladă și au observat cu ochii lor cât de mult este de ajutor escalada pentru copiii nevăzători, câtă încredere capătă în ei. Construirea unui centru de terapie prin sport este o necesitate și sperăm că toate eforturile noastre vor ajuta ceea ce acum este un vis să devină realitate. Pentru asta avem nevoie de cât mai multe voci, așa că cerem tuturor să se pună în ochii lor, să doneze 2 euro prin SMS, să meargă la sala de escaladă și să vadă ce se întâmplă acolo.”, a declarat Silvia Marinescu, Head of Strategy Kinecto.

„Obiectivul campaniei este strângerea de fonduri pentru un centru de terapie prin sport adresat copiiilor cu probleme speciale. Centrul va dispune de pereți de escaladă, sali de antrenament și sali de terapie. Antrenamentele sportive sunt întregite de sprijinul psihologic, terapeutic, social și material pe care îl vom acorda tinerilor cu dizabilități, în special acelora cu deficiențe de vedere.” a declarat Claudiu Miu, președinte și antrenor Climb Again.

Pentru realizarea acestui obiectiv este nevoie de 100.000 euro, pe care agenția și Climb Again își propun să îi strângă prin această campanie.

Campania va beneficia de suport media tv (Pro TV, România TV, Digi, Național TV, N24 și Favorit TV), de Facebook (https://www.facebook.com/ClimbAgain/) și website (https://www.climbagain.ro/).

Donațiile se fac la numărul de SMS 8835, trimițând cuvântul „VAD”, fiind vorba de o donație fixă de 2 euro.

În plus, campania beneficiază și de o componentă de social media, agenția lansând tuturor celor interesați să se implice provocarea de a se pune în situația de a trai câteva secunde în beznă, “punându-se în ochii lor”. Astfel, oamenii sunt provocați să se filmeze în timp ce, legați la ochi și ajutându-se de un selfie-stick pe post de baston, încearcă să facă lucruri uzuale, în spații normale.

Filmulețul ar trebui să fie cât de scurt posibil, iar la final să dea leapșa mai departe, spunându-le prietenilor virtuali despre Climb Again și despre numărul de SMS 8835 unde pot pune și ei o priza la viitorul centru de terapie prin escaladă.

Crina Semciuc este prima persoană publică, ce s-a alăturat deja campaniei, actrița fiind cunoscută publicului din aparițiile ei în serialul „Cu un pas înainte”, filmele “Selfie” și “Selfie 69”, precum și ca imagine a campaniei de promovare a programului “Sibiu, Capitală Culturală Europeană 2007”.

Campania a fost realizată 100% pro-bono.

Echipa Kinecto Isobar București care a realizat campania fiind:
Radu Ionescu – Creative Director
Silvia Marinescu – Head of Strategy
Ioana Oprică – Creative Strategist
Andrei Dumitrescu – Senior Art Director
Marius Vlad – Head of Design
Alin Enulescu – Art Director
Corina Craja – Social Media Manager
Dorian Popescu – Junior Art
Dana Canurschi – Copywriter
Alina Medaru – Group Account Director

Din partea clientului, Climb Again, au făcut parte din echipă:
Claudiu Miu – Președinte
Ana Anton – Manager de proiect
Cristina Moșteanu – Voluntar
Parteneri: Galactic Gym

Spotul a fost realizat cu sprijinul casei de producție DeFilm, echipa fiind formată din:
Radu Stancu – Producător
Paul Negoescu – Regizor
Gabi Basalici – Editor
Marius Leftărache – Sunet și muzică
Ana Drăghici – Imagine
Șerban Pavlu – Voce
Crina Semciuc
Casa de producție – DeFilm
Post Producție asigurată de PlayTimePost și Avanpost.

Media a fost realizată cu contribuția agențiilor din grup Dentsu Aegis Network: Carat, Posterscope și Ampilfi.

Climb Again este înființată de Claudiu Miu, fost campion balcanic la escaladă pe care o boală cruntă l-a scos din viața sportivă. Odată ce și-a revenit, a înființat organizația care redă încredere și o viață nouă unora dintre cei mai marginalizați copii.

Despre Kinecto Isobar

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenții de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, o agenție globală de servicii digitale de marketing, a cărei misiune este de a oferi idei fără frontiere activate de tehnologie, de a transforma afacerile și brandurile. Isobar reunește peste 4500 de pionieri digitali în peste 45 de piețe din întreaga lume. Isobar a câștigat peste 350 de premii, printre care 18 titluri Agenția Anului în ultimii trei ani și denumită de patru ori Agency Network of the Year Asia-Pacific în ultimii cinci ani. Isobar colaborează cu adidas, Coca-Cola, Huawei, Google, Enterprise, Kellogg și P & G. Isobar face parte din Rețeaua Dentsu Aegis, o filială deținută în totalitate de Dentsu Inc.

Despre Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienții săi prin expertiza și capacitățile sale excepționale de media, digital și comunicare creativă. Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectați, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergență mass-media prezintă numeroase oportunități precum și un eco-sistem nou cu medii complexe.

La nivel mondial, Dentsu Aegis Network oferă clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați.

Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E). www.isobar.com

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.