Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC© lansează programul Studycoin, prin care încurajează elevii să rezolve probleme de matematică, specifice examenului de Bacalaureat

KFC© derulează proiectul Studycoin

În perioada 9 mai – 12 iunie 2018, KFC© derulează proiectul Studycoin – o platformă online dedicată elevilor care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat. Rezolvând probleme de matematică, participanții primesc studycoins care pot fi tranformate în reduceri pentru toate produsele disponibile în meniul KFC©.

KFC© derulează proiectul Studycoin

Studycoin este un program destinat tinerilor de clasa a 12-a care vor susține în curând examenul de Bacalaureat. KFC© pune la dispoziția acestora 1500 de probleme de matematică, ce pot fi rezolvate în mediul online. Toți cei care doresc să participe trebuie să acceseze site-ul https://studycoin.kfc.ro/, să își creeze un cont și să rezolve în fiecare zi probleme de matematică. Pentru fiecare rezolvare corectă, participanții primesc 1 Studycoin, iar toate monedele câștigate, în perioada campaniei, pot fi folosite sub formă de reduceri pentru produsele disponibile în meniul KFC©. Valoarea unui Studycoin se modifică zilnic, în funcție de numărul de problemele rezolvate și de numărul de reduceri acordate.

„Proiectul Studycoin își propune să vină în întâmpinarea fanilor KFC© care se pregătesc în această perioadă pentru examenul de Bacalaureat. De aceea, am realizat o platformă online, interactivă, prin care îi motivăm să rezolve zilnic probleme de matematică, de complexitate diversă. Ideea de la care am plecat a fost de a dezvolta constant strategia de CSR, care se concentrează pe proiecte de educaţie, şi de a susţine acest domeniu prin diverse activităţi, menite să ofere beneficii consumatorilor. Totodată, am căutat să le oferim o soluție în mediul online, acolo unde îi întâlnim cel mai des pe tinerii din ziua de astăzi. În contextul digitalizării serviciilor, am creat un mod smart de învățare, prin care le oferim acestora posibilitatea de a strânge bani, într-un portofel virtual, cu care pot achiziționa ulterior produsele lor preferate din restaurantele KFC©.”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.