Zitec, furnizor major de soluții de afaceri, servicii digitale și produse tehnologice personalizate din România, a înregistrat în 2017 o creștere de peste 40% pe segmentul digital marketing, completând portofoliul cu 17 clienți noi. Pentru anul 2018, divizia digitală și-a propus obținerea certificării Google Analytics Partner acordată companiilor cu experiență dovedită în soluțiile Google de analiză și statistici.
Anul 2017 a însemnat pentru echipa de digital marketing Zitec și consolidarea parteneriatului cu Google, prin proiectul comun “Atelierul Digital” care își propune “digitalizarea” antreprenorilor și IMM-urilor din București, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara și Cluj, subliniind importanța online-ului pentru afacerile lor. Totodată, în 2017, Zitec a devenit Google Premier Partner, certificare oferită partenerilor de top care au demonstrat calificarea și experiența AdWords, au îndeplinit cerințele privind bugetele alocate, au creat venituri către agenție și clienți și și-au dezvoltat baza de clienți.
“În divizia de digital marketing Zitec urmărim o abordare dinamică a proiectelor și răspundem nevoilor clienților prin soluții creative și eficiente, cu optimizări continue. Ne-am propus mereu să construim proiecte și parteneriate de succes, astfel încât să creștem sănătos alături de clienții noștri. Avem în portofoliu colaborări de durată, precum cele cu Groupama, City Grill și TechSoup, iar în 2017 ni s-au alăturat 17 clienți noi, dintre care Smart ID, Constantin Nautics și Carpet&More”, declară Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.
Zitec oferă servicii de digital marketing încă din 2009, având o echipă puternică ce beneficiază de suportul tuturor celorlalte linii de business, lucru ce oferă clienților serviciilor de digital marketing Zitec acces ușor la soluții end-to-end în lumea digitală. Specialiștii intervin în cadrul proiectelor prin analiza potențialului și a oportunităților existente și traduc informațiile obținute în strategii personalizate de marketing digital și obiective măsurate în timp real.
Creșterea înregistrată de către divizia de digital se încadrează într-un trend ascendent la nivelul întregii companii, care a încheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, în creștere cu 28% față de rezultatele obținute în 2016, a deschis un nou birou la Brașov și a crescut echipa la 160 de specialiști în dezvoltare software și marketing digital.