expoplast Sibiu 2019

Kanal D – televiziunea cu cea mai mare crestere a audientei

in Prime Time, in randul publicului comercial, in prima jumatate a anului curent

Kanal D a fost, in primele 6 luni ale acestui an, statia generalista cu cea mai mare crestere a audientei, de 11%, in Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Acest procent reprezinta cea mai semnificativa crestere in raport cu anul precedent, comparativ cu Antena 1 – crestere de 6%, si Pro TV – crestere de 2%.

De asemenea, in aceeasi perioada analizata, Kanal D s-a clasat pe locul 2 in Prime Time, atat pe targetul All Urban, cu 5,0% Rating si 10,9% Share, cat si pe cel National, inregistrand o medie de 5,3% Rating si 11,6% Share , devansand astfel postul Antena 1.

Cresterea in Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila", show-urilor „WOWBiz" si „D-Paparazzi", precum si emisiunii de reportaje „Asta-i Romania!". Kanal D va continua sa ofere programe variate si de interes pentru telespectatori, consolidandu-si pozitia in top trei televiziuni din Romania si fidelizand un public tot mai divers.

20:00-24:00

Rtg(000)

Rtg%

Share

Share 2014

Growth

Pro TV

487

9,7

24,1

23,6

2%

Antena 1

280

5,6

13,9

13,1

6%

Kanal D

172

3,4

8,5

7,7

11%

Jan-Jun 2015

Jan-Jun 2014

Audiente Prime Time ianuarie- iunie 2015

All Urban

National

20:00-24:00

Rtg(000)

Rtg%

Share

20:00-24:00

Rtg(000)

Rtg%

Share

Pro TV

791

7,8

17,1

Pro TV

1531

8,3

18,2

Kanal D

504

5,0

10,9

Kanal D

981

5,3

11,6

Antena 1

500

5,0

10,8

Antena 1

871

4,7

10,3

Jan-Jun 2015

Jan-Jun 2015


Bucuresti, 23.07.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *