Roxana Grosu, fost editor al cotidianului Romania libera, este, incepand din iulie, noul om de Media Relations al agentiei Pi2 PR, condusa de Mirela Pitu.
Roxana Grosu a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universitatii din Craiova şi beneficiaza de o experienta de peste 5 ani in presa, unde a lucrat pentru publicatii precum Businessmen’s, Bucharest Business Week, Wall-Street.ro sau Romania Libera.
De-a lungul carierei de jurnalist, Roxana a scris pe diplomatie, turism, aviatie, retail, transporturi, sanatate, lifestyle sau HoReCa.
Pe langa experienta jurnalistica, Roxana a mai cochetat si in trecut cu PR-ul, ocupandu-se de coordonarea si moderarea conferintelor organizate de saptamanalul bilingv Bucharest Business Week.
“Granita dintre jurnalism si PR este una destul de usor de trecut, asa ca am decis sa experimentez si domeniul PR-ului. Sunt convinsa ca alaturi de Pi2, voi face o echipa imbatabila si vom avea o multime de proiecte si realizari”, declara Roxana Grosu.
“Experienta jurnalistica a Roxanei ne va ajuta sa avem o colaborare din ce in ce mai buna cu presa. Este foarte important atat pentru noi cat pentru clientii pe care ii reprezentam sa cunoastem si viziunea jurnalistilor in acest parteneriat PR-presa”, afirma Mirela Pitu, director general al Pi2 PR.
Pi2 [p i : t u] PR este o agentie de PR si social media infiintata in 2008 de Mirela Pitu. Agentia ofera servicii de corporate and marketing communication, media relations si social media. Printre clientii companiei se numara Carpatair, Cocor Store, Elis Pavaje, real,- Hypermarket si Siemens Romania.