free download 78 travel guides written by experts

Juicy Fruit Squish by Graffiti BBDO

sau povestea adevarată a primei campanii din România cu şi despre consumator

Wrigley şi Graffiti BBDO au pus la cale prima campanie din România cu şi despre consumatori. Este vorba despre campania de lansare a brandului Juicy Fruit Squish (guma de mestecat cu mix de fructe şi lichid în interior) de la Wrigley. Campania se adresează tinerilor normali, dar nu obisnuiti, care fac lucruri normale pentru vârsta lor, dar nicidecum banale. Fără actori şi fără decoruri speciale, campania se adresează direct acestui target inteligent şi pretenţios, format din adolescenţi care nu caută să fie teribili, ci sunt cool pur şi simplu.

„Pe scurt, punctul de plecare a fost să vindem un produs unui target extrem de pretenţios. În toate research-urile din categoria gumă de mestecat am descoperit faptul că guma cu aromă de fructe nu este în topul preferinţelor consumatorilor. În plus, targetul adresat este unul extrem de greu de convins: adolescenţi din categoria trend-setteri, care influenţează întregul grup de prieteni“ spune Ştefan Chiriţescu, head of planning la Graffiti BBDO. “Aşa că ne-am dorit să generăm preferinţa pentru această gumă de mestecat care – din perspectiva produsului, mix de fructe şi lichid în interior – este la fel ca şi mindsetul targetului: diferită faţă de produsele standard“ agaugă Ştefan.

Reţeta? Carmen Dincă, marketing manager Balkan&East Wrigley, dezvăluie: „După un research etnografic efectuat de Wrigley în rândul tinerilor, i-am găsit pe Iulia şi Andrei, doi adolescenţi absolut normali, cu preocupări normale dar diferiţi prin atitudine – pentru că <>. Îi putem găsi în galerii de arta digitală şi în comunităţi online unde profilele lor au număr ridicat de comment-uri şi de prieteni, dovadă a personalităţii lor aparte.”
Marian Chiracheş, brand manager Balkan&East Wrigley, continua: „Cei doi au devenit consultanţi pe proiect dar şi actori principali ai campaniei împreună cu câţiva prieteni de-ai lor. Astfel, se naşte prima campanie din România care prezintă consumatori reali în mediul lor real.”

“Ideea executionala a spotului scoate in fata „diferitul” puştilor cu care vorbim. Un diferit care dă concert cu trupa de garaj pentru tot oraşul. Un diferit care ne-a împins şi pe noi (Graffiti & Wrigley) să căutăm să facem lucrurile diferit. De la trupa de garaj şi soundtrack-ul spotului (Chester – 11), la actorii din spot – prieteni şi prieteni ai prietenilor celor 4 de la Chester, până la regizorul spotului (fost skater profesionist, DOP&regizor de filme cu sporturi extreme, actual boarder şi regizor de videoclipuri şi spoturi)” spune copywriterul campaniei, Dan Stănescu.

Iulia şi Andrei sunt personaje în materialele campaniei, atât pe partea OOH, indoor şi online. Mixul de media este dezvoltat de Media Direction, parte a grupuluii BBDO şi cuprinde componente TV, outdoor, indoor şi online. Campania a debutat pe 19 septembrie printr-un road-blocking, difuzare simultană pe toate canalele vizate, şi va continua până la sfarşitul lunii noiembrie.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania Juicy Fruit Squish este formată din Ema Prisca (director de creatie), echipa Nepotu&Strănepotu – Cosmin Simionescu (art director) şi Dan Stănescu (copywriter), Ştefan Chiriţescu (head of planning), Raluca Simion (account director) şi Catrinel Manolescu (senior account manager). Partea video este asigurată de regizorul Steffan Haars, casa de producţie MME şi Liviu Isop (AV manager Graffiti BBDO), iar partea media de către Ionuţ Radu (senior media planner la Media Direction).
Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Dincă (marketing manager Balkan&East) şi Marian Chiracheş (brand manager Balkan&East).

Bucuresti, 25.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *