Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jazz a creat campania “Traieste frumos” pentru Baneasa Shopping City

Agentia Jazz a creat prima campanie de imagine de brand pentru Baneasa Shopping City – “Traieste frumos”. Desfasurata in perioada 2 septembrie – 11 noiembrie 2013, campania isi propune sa schimbe modul in care se comunica in categoria de centre comerciale.

Baneasa Shopping City este astazi cel mai mare centru comercial din Romania in termeni de incasari si nu numai. De la lansarea sa, in 2008, a avut o crestere constanta si solida, ajungand astazi la peste 50,000 de vizitatori in timpul saptamanii si peste 80,000 in timpul weekendului. Aceasta comunitate de oameni isi doreste in primul rand produse de calitate, experiente rafinate si mai ales sa petreaca timp alaturi de oameni ca ei.

Campania isi propune sa consolideze imaginea brandului recunoscand aceasta comunitate si deschizand un dialog cu toti cei care vin in Baneasa Shopping City.

“Nu stiu pe cineva care sa nu fi vizitat pana acum Baneasa Shopping City. Si toti cei cu care am vorbit, fie invitati in studiile calitative pe care le-am organizat, fie prieteni sau cunostinte ale fiecaruia dintre noi, ne-au spus acelasi lucru – ‘vin aici pentru ca este diferit si este un loc pentru oameni ca noi. Vin aici atunci cand vreau sa ma simt bine, cand vreau sa ma rasfat la cumparaturi, sa traiesc experiente frumoase, sa mananc bine, sa vad filme sau spectacole de calitate, si mai ales sa stiu ca voi fi in preajma unor oameni civilizati, si cu bun gust’. De aici s-a nascut ideea de comunicare “traieste frumos” care sintetizeaza dorinta clasei de mijloc din Romania de a se bucura de o viata buna traita cu optimism si bucurie” spune Irina Pencea, Partner, Jazz.

Campania are 2 pasi: identificarea comunitatii si invitatia la dialog.

In primul pas, am dorit sa aratam care sunt vizitatorii loiali ai Baneasa Shopping City, si am ales cativa dintre ei, de diverse tipologii pe care i-am invitat sa ne fie purtatori de cuvant. Alina Vilcu (arhitect), Catalin Opritescu (fotograf si creatorul lightoholic.ro), Alina Dascalescu (stilist) si Andrei Stanciu (actor) au devenit exponentii comunitatii din Baneasa Shopping City. In executiile de outdoor, indoor si online ei au povestit ce inseamna pentru ei a trai frumos nu doar din perspectiva profesiei si a unei vieti personale implinite, ci si prin ceea ce purtam, mancam, vedem, prin modul in care ne cultivam creativitatea, spiritul, pasiunile si despre cum raspunde Baneasa Shopping City acestor cautari.

Al doilea pas al campaniei invita oamenii sa intre in dialog cu Baneasa Shopping City prin intermediul platformei online www.traieste-frumos.ro, unde pot scrie ce inseamna pentru ei traitul frumos. Aceasta platforma online isi propune sa devina astfel o sursa de inspiratie pentru toti cei care doresc sa se bucure de viata. Invitatia de a scrie pe www.traieste-frumos.ro este lansata chiar de cei 4 protagonisti in executii de outdoor sau presa. Campania este completata si de executii pentru on-line precum si de o puternica activare in social media.

Pe langa experienta virtuala de pe platforma de dialog www.traieste-frumos.ro, in vizitatorii Baneasa Shopping City sunt provocati sa contribuie cu idei pentru o viata frumoasa si vor fi rasplatiti cu premii si experiente inedite.

La momentul emiterii acestui comunicat de presa, 14 octombrie, site-ul www.traieste-frumos.ro a inregistrat peste 1.000 de contributii.

Echipa Baneasa Developments: Hanny Bratu – Marketing Director, Silvia Dinu, Brand Manager Retail, Ovidia-Elena Popescu – Marketing Communication Manager, Andrei Serbu – Event Specialist.

Echipa Jazz: Catalin Baciu si Eduard Einhorn- Art Directori, Valentin Suciu Creative Partner, Claudia Staicut – Account Executive, Felicia Batovici – Account Director, Adrian Bratu – BTL Account Director, Oana Mustereata BTL Account Executive, Diana Benko- Partner si Irina Pencea, Partner.

Lansata in ianuarie 2012 de Valentin Suciu, Irina Pencea si Diana Benko, agentia Jazz este un challenger ambitios in industria de comunicare. Echipa de 22 de oameni talentați concepe și pune în practică idei de comunicare integrate manifestate în orice mediu, pentru branduri precum Provident, Baneasa Shopping City, Grand Cinema Digiplex, Heineken, Starfoods, Muller, Vichy Romania, Dr. Oetker sau Reckitt Benckiser.

Bucuresti, 14.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.