Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intesa Sanpaolo Bank in 2008: rebranding, dublarea retelei

triplarea capitalului propriu şi evoluţie pozitivă

Intesa Sanpaolo Bank a avut în 2008 o dinamică pozitivă a performanţelor financiare ale băncii pe fondul unui plan de dezvoltare şi investiţii semnificative. Pentru a susţine strategia de dezvoltare organică, capitalul propriu Intesa Sanpaolo Bank a crescut de peste 3 ori până la 543 milioane lei de la 166 milioane lei, prin aport în numerar al băncii mamă.

Din punct de vedere comercial, Intesa Sanpaolo Bank şi-a dublat reţeaua teritorială până la 94 de unităţi şi a intrat pe segmentul persoanelor fizice cu o serie de produse şi servicii inovatoare. Evoluţia pozitivă a băncii este sintetizată şi de principalii indicatori financiari, conform Standardelor Internaţionale de Contabilitate (IFRS):

·    Total active: 2 794 milioane lei (+56% faţă de decembrie 2007)
·    Portofoliu credite: 1 832 milioane lei (+63% faţă de dec. 2007)
·    Total venituri nete: 149 milioane lei (+75% faţă de dec. 2007)
·    Profit operational net: 35 milioane lei (+34% faţă de dec. 2007)
·    Capital propriu: 543 milioane lei (+228% faţă de dec. 2007)

Nicola Calabró, Chief Executive Officer (CEO) Intesa Sanpaolo Bank declară: “Pentru anul în curs obiectivul nostru este să ne consolidăm poziţia pe piaţă ca o bancă lider la nivelul calităţii produselor şi serviciilor. În acest sens ne bazăm pe suportul unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume – Intesa Sanpaolo, al treilea în zona euro şi al cincilea din Europa.”

Riccardo Parasporo, Chief Business Officer (CBO) Intesa Sanpaolo Bank precizează: “Anul trecut este unul de referinţă pentru dezvoltarea băncii noastre în România. Rebrandingul şi primele campanii de imagine, dezvoltarea structurii comerciale şi a portofoliului de produse şi servicii, dublarea reţelei şi triplarea capitalului propriu sunt doar câteva dintre performanţele băncii în 2008”.

La nivel de reţea teritorială, tot în 2008 Intesa Sanpaolo Bank a lansat în premieră la nivel de grup în Piaţa Unirii din Bucureşti noul model de sucursală open space. Acesta va fi extins anul acesta la nivelul întregii reţele. De asemenea numărul angajaţilor băncii a crescut cu 40% în 2008.

Bucuresti, 20.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.