Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Internetics a premiat cele mai eficiente proiecte online

Juriul Internetics 2008 a acordat 22 de premii în cele 30 de secţiuni de concurs ale celei de-a opta ediţii a festivalului. Cele mai eficiente proiecte online din România au fost premiate în cadrul Galei care a avut loc joi, 30 octombrie, în Club Bamboo, cu sprijinul Hostway.

În plus faţă de premiile pe secţiuni, juriul Internetics 2008 a acordat şi un premiu special în cadrul categoriei “Servicii” şi alte 5 premii speciale în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”.  

Lucrarea “FunGift.ro”, înscrisă în concurs la secţiunea “E-commerce cadouri şi flori”, a primit distincţia “Best of Show” în cadrul categoriei “Servicii”, în timp ce lucrarea “EuroArena”, înscrisă în categoria “Advergames”, a primit distincţia “Best of Show” în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”. Tot în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”, primul loc în clasamentul Agenţiilor înscrise în competiţie a revenit echipei de la Webstyler.

Microsoft România a continuat tradiţia premiilor speciale oferite în cadrul Internetics şi a oferit două premii extra concurs şi anul acesta.

“Premiul Microsoft pentru Inovaţie” a revenit lucrării “ZeList”, iar “Premiul Microsoft pentru User Experience” a revenit lucrării “Hippos”. Caştigătorii fiecărui premiu în parte au fost răsplătiţi cu: Instrumente de design si de dezvoltare – o subscripţie Visual Studio 2008 Professional with MSDN Premium, o subscripţie Microsoft Expression Professional Subscription şi două telefoane HTC Touch cu Windows Mobile, oferite de TCCM, distribuitor autorizat HTC în România.

Asociaţia IAB România a desemnat anul acesta drept „Webvertiser al Anului” două companii: Coca-Cola România şi L’Oréal România, în semn de recunoaştere a inovaţiei şi vizionarismului în ceea ce priveşte internetul ca mediu de comunicare.

Internetics 2008 s-a desfăşurat anul acesta cu sprijinul: Hostway, Cosmote, Microsoft, iNES, IAA România.

Asociaţia IAB România este partenerul Millenium Communications în organizarea competiţiei Internetics 2008. Este pentru al doilea an consecutiv când Asociaţia IAB România s-a implicat în organizarea festivalului care premiază eficienţa online din România. Asociaţia IAB România a oferit suport organizatorilor Internetics atât în formularea criteriilor de jurizare, cât şi în alcătuirea juriului ediţiei 2008.

Bucuresti, 31.10.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.