Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Inovație muzicală Coca-Cola & INNA: primul album din România lansat exclusiv pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr

Inovatie muzicala Coca-Cola si INNA

Scanează orice Coca-Cola Zero Zahăr și ascultă primul album INNA lansat exclusiv pe doze! Bonus: acces garantat la concertul de lansare

Vara aceasta, dozele de Coca-Cola Zero Zahăr vor avea un upgrade muzical – noul album INNA va fi disponibil în frigiderele din întreaga țară. Albumul YO, compus integral de INNA, va putea fi ascultat, din luna iulie, de pe un suport audio neconvențional: dozele de Coca-Cola Zero Zahăr.

Cea mai recentă inovație Coca-Cola oferă, în premieră, noile piese ale artistei tuturor celor care cumpără dozele de Coca-Cola Zero Zahăr – fiecare dintre cele 4 doze ediție limitată conține o melodie diferită: “Locura”, “Iguana”, “Si, Mama” și “La Vida”. Astfel, întregul album poate fi pus pe reapet doar după ce fanii INNEI își completează colecția. Ca să dai “play” uneia dintre piese trebuie doar să scanezi, cu telefonul mobil, logo-ul Shazam de pe ambalaj.

Inovatie muzicala Coca-Cola si INNA

Veștile bune nu se termină aici: noile doze de Coca-Cola Zero Zahăr vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI susținut în exclusivitate online. Doar pe 25 iulie, între orele 20:00 și 22:00, consumatorii Coca-Cola Zero Zahăr devin, prin scanarea dozelor, spectatorii concertului de promovare al noului album al artistei.

““Muzică” și “online” sunt două dintre cele mai întâlnite cuvinte în limbajul tinerilor, iar ambiția noastră este să vorbim toți aceeași limbă. Coca-Cola și-a propus să aducă pe piață produse inovatoare, care să le ofere tinerilor conținut exclusiv și experiențe unice, pe care să le poată accesa la o simplă atingere a ecranului telefonului mobil. Vara aceasta, Coca-Cola Zero Zahăr devine băutura care merge mână în mână cu… o pereche de căști”, a declarat Miruna Smeureanu (Marketing Director, Coca-Cola Romania).

”Noua campanie alături de Coca-Cola Zero Zahăr înseamnă, pentru mine, mai multe premiere “wow”: lansez primul meu album disponibil exclusiv pe doze, care poate fi găsit în orice magazin din țară, de unde pot fi cumpărate dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. În plus, voi susține un concert online ce va putea fi vizionat de milioane de fani din România, doar prin scanarea unei doze Coca-Cola Zero Zahăr. Mă bucur că le pot oferi fanilor mei toate aceste surprize și abia aștept să le văd reacțiile.”, a declarat INNA.

INNA este imaginea Coca-Cola Zero Zahăr începând cu luna ianuarie a acestui an.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.