Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Initiative semneaza cu bucurie campania Joy is BMW

· Aventura de a conduce un BMW a fost transpusă de Initiative într-un proiect TV special, exportat & difuzat simultan în alte 9 ţări europene

Derulată pe parcursul a două luni (mai-iulie 2010), campania comunică experienţa de a conduce un BMW dotat cu tehnologia Efficient Dynamics printr-o serie de proiecte media creative şi interactive la TV, în presă şi online.

În afara strategiei de media, Initiative a coordonat şi dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic în România şi în alte 9 ţări europene: Malta, Grecia, Serbia, Croaţia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Bulgaria.

Difuzarea serialului a fost precedată de un teaser cu durata de 15 secunde care a făcut şi obiectul primului proiect de augmented reality dezvoltat în parteneriat cu o publicaţie autohtonă.

Astfel, revista Top Gear din luna iulie a inclus o matrice specială care, prin „conectare” la calculator permitea vizionarea spotului BMW.

„Ceea ce ne-am dorit să comunicăm prin această campanie este bucuria -chintesenţa relaţiei dintre un BMW şi cel care îl conduce. Tocmai de aceea, proiectul este o experienţă senzorială în sine. Am gândit această campanie ca pe un spectacol, am evitat formatele consacrate şi ne-am provocat publicul la aventură!” spune Anca Ionescu – Account Manager BMW.

Platforma Joy is, este o continuare a campanie de imagine lansate de Initiative anul trecut şi unul dintre cele mai îndrăzneţe proiecte BMW ale acestui an, beneficiind de un buget de 25% din totalul alocat comunicării pentru 2010.

Echipa dedicată proiectului este formată din Anca Ionescu – Account Manager & Bianca Bularcă – Planner (Initiative) şi Nina Velterean – Marketing Manager & Alexandru Şeremet – Corporate Communications Manager (BMW).

Bucuresti, 09.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.