Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Initiative asigură campaniile media ale PAID România

Nicoleta Radu, Director General, PAID Romania

Initiative a fost selectată să coordoneze promovarea media a Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale – PAID România, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media a societății de asigurare pentru anul 2018 și va gestiona campaniile media pentru promovarea poliței de asigurare obligatorie împotriva dezastrelor naturale (PAD).

„Prin intermediul campaniilor de anul acesta ne dorim creșterea notorietății produsului nostru de asigurare obligatorie a locuinței, precum și creșterea nivelului de acoperire prin asigurare PAD în România. Avem încredere că Initiative este agenția alături de care vom dezvolta cea mai potrivită strategie media pentru a ne atinge obiectivele și pentru a ne duce mesajele campaniilor mai aproape de publicul pe care îl vizăm”, afirmă Nicoleta Radu, Director General, PAID România.

Nicoleta Radu, Director General, PAID Romania

„Câștigarea pitch-ului organizat de PAID România ne oferă oportunitatea de a ne implica în campanii cu o importantă componentă de educație financiară și să contribuim la creșterea vizibilității unui produs atât de necesar fiecăruia dintre noi. Pentru a atinge un public atât de eterogen, am construit strategia și planning-ul media pentru polița de asigurare obligatorie a locuinței în jurul canalului cu cele mai bune performanțe în raport cu obiectivele clientului – TV-ul”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative

Campaniile media pentru polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale se vor derula pe parcursul anului 2018, în principal pe TV (cu două etape – în primăvară și în toamnă), dar și pe radio și în online. Acestea vor fi centrate pe două spoturi al căror endorser este realizatoarea TV Teo Trandafir.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile PAID România: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Liliana Pârvu (Strategic Planner), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Ana Deacu (Media Planner).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.