Din acest moment, compania multinationala Ferrero a ales Plus Advertising Group pentru adaptarea spoturilor sale pentru piata romaneasca, de altfel pentru tot cea ce presupune productie audio video.
Noul Creative Director Plus, Liviu Efrimov, a lansat ideea, cu o miscare fina in plan subtil, ca in relatia durabila cu dulcele client exista o usa deschisa si pentru activitati below the line.
Contul Ferrero va fi gestionat, cu delicatete, de Claudiu Buduruta, Client Service Director Plus.
Bucuresti, 12.06.2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine