Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In premiera- Alka ruleaza pe YAHOO!

ALKA Grup este prima companie autohtonă care a ales reţeaua YAHOO! pentru promovarea noii sale linii de produse Alka – Prăjitura casei. Bannerele “Prăjitura Casei” sunt prezente acum pe Yahoo mail, serviciul de mesagerie instant Yahoo Messenger şi Inside Yahoo.

Datele arată că la numai două săptămâni de la lansarea campaniei online, mai mult de 95% din cei 20.000 de utilizatori au accesat site-ul dedicat www.prajituracasei.ro direct prin Yahoo.

Campania online se desfăşoară prin intermediul Mediacafe.ro şi va dura până la sfârşitul anului 2006.

“Am găsit ca fiind potrivită asocierea caracteristicilor publicului produsului cu cel al utilizatorilor de Yahoo. Alka – Prăjitura Casei este dedicată unui public cu viaţă dinamică, puţin timp liber şi dornic de noutate.  De aceea am ales acest mediu pentru discursul mărcii. Faptul că suntem prima companie din România care rulează pe Yahoo confirmă, de asemenea, orientarea noastră către inovaţie”, declară Amir Krenzia, Director General ALKA Grup.  

Compania a mizat de asemenea pe efectul de surpriză pe care utilizarea unor bannere în limba română o poate produce utilizatorilor de Yahoo, într-un spaţiu dominat de limba engleză.

„Am gândit o campanie integrată, complexă, întrucât vorbim despre o cu totul nouă direcţie de dezvoltare pentru compania noastră. Abordarea spaţiului virtual într-un mod inovator ni s-a părut că exprimă cel mai bine atât spiritul mărcii, cât şi pe cel al companiei. Spaţiul on-line reprezintă o parte importantă a întregului mecanism care include advertising clasic, promovare, BTL, etc”, a declarat Ruxandra Roman, Director Marketing şi Comunicare.
Campania online face parte dintr-o campanie integrată, fiind susţinută de execuţii speciale pentru canalele clasice: TV, radio, outdoor şi presă. Spotul TV, realizat de agenţia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes, subliniază beneficiile unei alternative pentru cei care simt că timpul este din ce în ce mai puţin. Alka-Prăjitura casei oferă „de-a gata” gustul prăjiturilor făcute în casă şi, prin urmare, mai mult timp liber. Spotul beneficiază de prezenţa unor personaje carismatice şi de coloana sonoră „She`s a lady”, în interpretarea lui Tom Jones.

Bucuresti, 4.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.