Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

IAB Romania anunta castigatorii MIXX Awards 2018

Vineri seara au fost anuntate campaniile castigatoare ale celei de-a 7 a editii a IAB MIXX Awards România (www.mixxawards.ro). Anul acesta, in concurs s-au inscris 28 de agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale, precum si publisheri – pentru prima data) si cele mai disputate premii inregistrandu-se la categoriile: Best Brand Campaign, Best PR Campaign si Best Content Marketing Project, – subliniind astfel si evolutia industriei de publicitate, catre o mai mare atentie acordata continutului, ca baza definitorie a unei relatii de lunga durata cu clientul.

Câștigătorii IAB Mixx Awards 2018, sunt:

Best Brand Campaign: Manifesto .calif – Agentie: Mainstage; Client: Calif

Best Performance Campaign: Product launch Samsung Galaxy S9|S9+ – Agentie: Starcom; Client: Samsung Electronics Romania

Best Native Advertising campaign/project: Sandwich and off you go – Agentie: Ringier Romania; Client: Hochland

Best Video Campaign: SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin’ – Agentie: Friends TBWA client: Saint-Gobain Rigips Romania si The 2 Million + Department. A 24 hours Facebook Live Celebration – Agentie: Jazz Communication; Client: LIDL Romania

Best Content Marketing Project: Felicitari! Au castigat! – Agentie: First Content Studio; Client: Delaco

Best Digital PR Campaign – Cronicari digitali – Agentie: Zaga Brand; Client: Institutul National al Patrimoniului

Best Social Media Campaign – Samsung Live Museum: Agentie: Centrade Integrated; Client: Samsung Romania

Best Interactive Experience – H.ELL Cyber Cursed – Agentie: Kinecto International; Client: Bitdefender

Most Experimental and Innovative Campaign:Uncut – Agentie: Kinecto International; Client: Greenpeace –

Best Mobile Campaign: Cornetto mini-game: Agentie: Mindshare; Client: Unilever

Elementul de noutate la IAB MIXX Awards 2018 din România a fost adus de V8 Interactive, agenția care s-a ocupat anul acesta de imaginea și de campania de promovare a festivalului, și a constat în faptul că au intrat în competiție și ideile/campaniile nefăcute, din motive diverse, dar a căror implementare s-ar fi dovedit a fi de succes. Castigatoare la acesta categorie a fost campania Bravest Man in Romania inscrisa de agentia Wavemaker.

Campania Uncut pentru Greenpeace si-a adjudecat de asemenea si trofeul Best Digital MIXX 2018!

IAB MIXX Awards Romania 2018

Castigatorii IAB MIXX Awards vor fi recomandati pentru competitia internationala – IAB MIXX Europe 2019, care va avea loc in cadrul evenimentului INTERACT de la Varsovia, in iunie anul viitor.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, mPlatform, Renault Romania, Samsung Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Aqua Carpatica, Stalinskaya,

Parteneri logistici: V8Interactive si Mercury 360

Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia,

2Performant, Netgeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQAds, Pagina de media

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *