Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA Young Professionals aduce al doilea client mare studentilor

pasionati de comunicare si marketing care isi fac mini-agentie

IAA YP și Groupama Asigurări lansează CompetițIAA2 (www.competitiaa.ro)

Asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare IAA Young Professionals lansează CompetițIAA2, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa începutului unei cariere în domeniu, lucrând pentru un client mare, Groupama Asigurări.

“CompetițIAA este pentru studenții care au curajul să învețe meseria de comunicator direct din realitate – și care au încredere că pot face asta atât de bine încât să fie și plătiți”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Studenții sunt invitați să își facă propria lor “agenție” pentru a participa la pitch-ul organizat de client. În prima etapă, echipe formate din 3-5 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 21 decembrie, disponibil pe www.competitiaa.ro.

Etapa a doua va începe pe 10 ianuarie, când vor fi anunțate echipele finaliste care vor primi un brief și vor trebui să își demonstreze performanța în fața clientului. Echipele ajunse în finală vor beneficia de un training de comunicare cu profesioniști din domeniu.

“Parteneriatul nostru cu IAA YP în cadrul ediției a doua a proiectului CompetițIAA este unul firesc, în contextul valorilor care ne definesc și ne ghidează: solidaritate, responsabilitate și proximitate. Suntem responsabili pentru societatea pe care o construim, iar tinerii sunt punctul de plecare. Avem încredere că vom cunoaște studenți creativi și dinamici, alături de care vom construi brandul de angajator” a spus Georgiana Miron, director Marketing și Comunicare Groupama Asigurări.

Echipa câștigătoare va beneficia de 4 luni de îndrumare, începând cu martie 2013 și va lucra plătit pentru departamentul de comunicare în vederea creării și susținerii brandului de angajator Groupama Asigurări.

“CompetițIAA este proiectul care oferă șansa unică unei echipe de 3-5 studenți să lucreze pe un brief real, de la un client foarte mare. Este foarte importantă teoria, dar oportunitățile în care studenții o pot aplica sunt puține ”, a spus Claudiu Petria, membru IAA YP și project manager CompetițIAA.

Prima ediție a CompetițIAA a avut rezultate peste așteptări: peste 200 de participanți înscriși în 51 de echipe, 150 de participanți care s-au bucurat de traininguri cu profesioniștii din domeniu și de suportul organizațiilor studențești.

Bucuresti, 17.12.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.