Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HR: departamentul cel mai receptiv la noutati

Deşi a trecut mai puţin de o lună de la lansarea Test-Online.ro, acesta a devenit un instrument de lucru util pentru firme din mai multe domenii de activitate. Conceput ca un sistem complex de comunicare, Test-Online.ro se adresează deopotrivă departamentelor de marketing sau mediului academic. Facilităţile şi eficienţa Test-Online.ro au fost însă apreciate preponderent de specialiştii din domeniul resurselor umane, care au identificat rapid o modalitate de testare atât a candidaţilor cât şi a propriilor angajaţi. “Aproape 2000 de utilizatori au accesat instrumentul de comunicare www.test-online.ro de la lansarea acestuia de acum 3 săptămâni. Suntem încântaţi de interesul crescut pentru acest sistem de realizare şi gestionare a testelor, interes manifestat pe fondul simplităţii în utilizare şi a eficienţei lui demonstrate” conform lui Dan Vlădea, managing partner D’Avantage Consult. „Chiar dacă iniţial am vizat un public format din specialişti din domeniul marketingului, unde e tot mai acută nevoia de feed-back din partea clienţilor, şi nu facem referire la învechitele sondaje de opinie în care respondenţii îşi dau cu părerea despre un subiect, ci la teste ce verifică într-adevăr cunoştinţele clienţilor despre produse sau servicii, respectiv la mediul academic, unde, cel puţin în cazul învăţământului la distanţă, testarea on-line pe baze dinamice este un avantaj enorm atât pentru educator cât şi pentru student, reacţia acestor segmente de public a fost oarecum temperată în comparaţie cu cea a specialiştilor din domeniul resurselor umane. Explicaţia a venit tot din această direcţie. Dacă afacerile sunt deocamdată atrase de un flux favorabil şi datorat creşterii generale a economiei, marketingul îşi arată eficienţa şi interesul în puţine domenii, unde saturaţia abia acum începe să se ivească. În acelaşi timp mediul educaţional se află încă în reformare şi căutare de identitate.” a adăugat Dan Vlădea. „Pe de altă parte, domeniul resurselor umane este deja în zona luptei acerbe pentru sursa de activitate. Găsirea unui angajat bun a devenit o provocare grea şi orice aspect ce facilitează procesul de recrutare este absolut vital. Totodată identificarea problemelor şi situaţiilor cu care actualii angajaţi se confruntă în activitatea zilnică este obligatorie, iar sistemul nostru oferă exact această comunicare eficientă. Utilizând Test-Online specialiştii HR reduc la minim timpul acordat interviurilor preliminatorii – de exemplu testele de personalitate pot fi realizate de candidaţi în timpul liber, iar acestea durează uneori si 3-4 ore – recrutatorii putând aloca apoi timpul economisit interviurilor finale. În acelaşi timp evaluând cunoştinţele angajaţilor se pot identifica imediat lacunele de informaţie şi se poate marşa în direcţia corectării acestora spre confortul ulterior al angajatului şi cresterea profesionalismului acestuia” a concluzionat managerul D’Avantage.

Cluj-Napoca, 12.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.