Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hotelul Radisson Blu din Bucuresti sustine pentru al treilea an consecutiv campania Ora Pamantului

Programul de responsabilitate socială al Grupului Rezidor, din care face parte Radisson Blu, a fost premiat pentru al doilea an consecutiv de Etisphere Institute (SUA)

Hotelul Radisson Blu din Bucureşti este unul dintre susţinătorii proiectului Ora Pământului 2011, participând pentru al treilea an consecutiv la campania globală care îşi propune să atragă atenţia asupra efectelor încălzirii globale.

Sâmbătă, 26 martie, începând cu ora 20.30, Radisson Blu va stinge, pentru o oră, cea mai mare parte a luminilor din hol, din restul clădirii şi din grădina interioară, fără a afecta însă siguranţa oaspeţilor şi angajaţilor. Pe durata evenimentului, iluminatul în hotel va fi asigurat cu lumânări. În grădină vor fi aprinse torţe în jurul piscinei, iar pe suprafaţa apei vor pluti lumânări şi flori amplasate în suporturi speciale.

Oaspeţii hotelului vor primi individual mesaje de informare cu privire la această acţiune şi vor fi încurajaţi să se alăture iniţiativei, stingând luminile în camere. De asemenea, păstrând tradiţia de anul trecut, oaspeţii vor fi invitaţi să coboare în holul hotelului pentru a savura cocktail-ul special “Ora Pământului” la Bla Lounge Bar. Angajaţii hotelului vor fi informaţi cu privire la proiectul Ora Pământului şi vor fi încurajaţi să participe la rândul lor.

Acţiunea iniţiată de Radisson Blu cu ocazia Orei Pământului se integrează în programul de responsabilitate socială al grupului Rezidor, din care face parte Radisson Blu. Rezidor a fost inclus de Ethisphere Institute din SUA, pentru al doilea an consecutiv, pe lista companiilor care s-au evidenţiat prin etica de care dau dovadă (2011 World’s Most Ethical Companies).

Programul de responsabilitate socială al grupului Rezidor datează de mai bine de douăzeci de ani, fiind implementat în 1989. Programul se axează pe respectul faţă de problemele etice şi sociale, pe asigurarea sănătăţii şi siguranţei oaspeţilor şi angajaţilor şi pe reducerea impactului negativ asupra mediului. Începând din anul 1996, Radisson Blu are propriul program de protecţie a mediului, care include măsuri de reducere a consumului de energie şi apă.

În anul 2008, grupul Rezidor a fost printre primele grupuri hoteliere care a aderat la United Nations Global Compact, o iniţiativă ONU care reuneşte companii, organizaţii şi societatea civilă în vederea sprijinirii unor principii universale sociale şi de mediu. În 2009, Rezidor a semnat convenţia “Caring for Climate”, o iniţiativă a guvernelor, mediului de afaceri şi a cetăţenilor, împotriva schimbărilor climatice.

Bucuresti, 26.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.