Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hotel Royal, hotel apartinand grupului Baron Service beneficiaza de servicii de outsourcing

marca GENESYS Systems

GENESYS Systems ofera incepand cu luna februarie a acestui an servicii de externalizare a activitatilor IT in cadrul hotelului Royal din Bucuresti, parte a grupului Baron Service.

Din dorinta de a avea in permanenta echipamentele IT functionale si neavand un department IT dedicat in cadrul hotelului, echipa Baron Service a decis contractarea serviciilor de externalizare a activitatilor IT oferite de catre GENESYS Systems.

Dupa o analiza amanuntita a infrastucturii IT existente realizata on-site si luand in calcul necesitatile viitoare generate de dezvoltarea infrastructurii IT hardware si software, a fost propusa achizitionarea unui pachet de servicii profesionale de externalizare a activitatilor IT in vederea solutionarii imediate a problemelor aparute in baza unui abonament lunar, constituit in asa fel inca sa raspunda cat mai bine nevoilor curente si viitoare ale clientului, Baron Service.

Prin contractarea serviciilor de externalizare a activitatilor IT, Baron Service beneficiaza de toate operatiunile de intretinere si reparatie ale sistemelor tehnice, configuratie si ajustari ale acestora in functie de necesitatile retelei locale, protectia datelor si backup, protectie antivirus si orice alta problema specifica care poate sa apara pe viitor stabilindu-se clar in contract timpii de interventie in vederea solutionarii problemelor aparute.

GENESYS Systems si-a asumat prin intermediul contractului de outsourcing obligatia de a pune la dispozitia clientului sau o gama larga de servicii de intretinere preventiva a echipamentelor ce au rolul de a constata starea si evolutia in timp a sistemelor si pentru a preveni aparitia unor defecte majore precum si servicii de asistenta tehnica prin intermediul echipei de helpdesk in timpi impusi prin contract dar si servicii de asistenta tehnica on-site atunci cand problemele aparute nu se pot remedia remote si necesita interventia fizica a personalului GENESYS Systems.

“In prezent beneficiem de servicii IT de calitate care ne permit sa ne desfasuram activitatile zilnice fara intreruperi cauzate de nefunctionarea infrastructurii IT. De fiecare data cand am avut nevoie de suportul echipei GENESYS Systems am beneficiat de serviciile acestora in cel mai scurt timp si la cel mai inalt nivel profesional, reducandu-ne considerabil costurile operationale. Vedem colaborarea cu Genesys ca pe un beneficiu si dorim sa mentinem relatia de colaborare cu acestia si pe viitor.” – a declarat Alexandru Ion Managing Partner in cadrul companiei Baron Service.

“Prin colaboarea cu GENESYS Systems ne dorim ca cei de la Baron Service sa beneficieze de cele mai bune servicii de externalizare a activitatilor IT atat pe termen lung cat si pe termen scurt, astfel incat sa se poata concentra pe activitatile aducatoare de valoare clientilor sai oferindu-le astfel acces la sevicii performante, calificate.” – a declarat Ionut Visan, Enterprsie Business Unit Manager in cadrul companiei.

Bucuresti, 09.04.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.