Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Hingherul cel Bun”, campania semnata de GMP Group pentru VIER PFOTEN Romania in top 6 Best Ads

Hingherul cel bun”, campania realizată de GMP Group pentru VIER PFOTEN România, este în această săptămână în topul celor mai bune şase campanii outdoor din lume, conform topului realizat de site-ul Best Ads on TV.

Campania a fost lansată în decembrie 2013, ca o soluţie la criza provocată de tragedia din toamna anului trecut, când un copil a fost ucis de un câine maidanez. Opinia publică s-a împărţit în două tabere: cei care doresc eutanasierea în masă a câinilor maidanezi și iubitorii de animale, care se împotrivesc ideii. GMP a propus o soluție inedită: reconvertirea câinilor maidanezi în câini de asistenţă pentru persoanele cu dizabilități. Dresorul Cătălin Cornea a răspuns provocării și a selectat-o pe Karma pentru a fi primul câine maidanez din lume care să ajute persoanele cu dizabilități locomotorii. Până acum, acest tip de dresaj s-a făcut numai cu anumite rase de câini. Luna trecută, Guvernul a emis o lege prin care persoanele cu dizabilități pot beneficia de câini de asistenţă, inclusiv maidanezi, dresați din fonduri publice.

„Ideea proiectului s-a născut pe fondul unui discurs media negativ, cu multe acuzații din partea ambelor tabere. Prin puterea exemplului, Hingherul cel Bun a reușit să transforme ostilitatea în dragoste. Ne bucurăm că inițiativa nu a rămas fără răspuns din partea autorităților și dorim să vedem cât mai mulți hingheri buni”, a spus Ioana Gheorghiţă, Head of Strategy GMP Advertising și inițiatoarea proiectului.

Datorită campaniei propuse de GMP Group, primul maidanez dresat pentru persoanele cu dizabilități locomotorii a ajuns luna trecută la stăpânul său, Mircea. „Hingherul cel Bun” este a doua inițiativă a VIER PFOTEN România prin care câinii maidanezi sunt folosiți pentru ajutorarea persoanelor cu dizabilități.

„Această campanie a reușit să îl transforme pe câinele anonim din adăpost în maidanezul de ajutor Karma, pregătit să asiste în mod practic o persoană cu dizabilități locomotorii. VIER PFOTEN se ocupă de peste 10 ani de proiectul de terapie asistată de animale – Câini pentru Oameni – prin care foști câini fără stăpân, însoțiți de dresori și psihologi, ajută copii sau bătrâni instituționalizați. Așa cum demonstreaza ambele proiecte, câinii din adăposturi reprezintă o imensă resursă de care societatea poate să beneficieze, iar recenta prevedere legală privind crearea de programe de asistență vie pentru persoanele cu dizabilități arată că încep să apară schimbări”, a spus Anca Negoescu, Head of Communication VIER PFOTEN.

Creativul care a jurizat lucrările înscrise în această saptamână și care a inclus campania „Hingerul cel bun” în categoria „Experiential outdoor” este Richard Gorodecky, Executive Creative Director la Amsterdam Worldwide.

Cel mai popular site de profil din lume, www.bestadsontv.com, este locul unde agenţiile îşi înscriu cele mai creative proiecte. Săptămânal, lucrările înscrise sunt jurizate de un creativ de renume mondial, care le selectează pe cele mai valorase.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe pagina de Facebook – HingherulCelBun şi pe canalul YouTube – Hingherul cel Bun .

Echipa GMP Group:

GMP Advertising
Ioana Gheorghiţă, Head Of Strategy; Ioana Munteanu, Copywriter; Mihai Gongu, Creative Director; Radu Rebei, Art Director; Raluca Băraru, Freelancer Art Director; Simona Miron, Account Manager; Alexandra Rus, Account Executive; Bianca Negre, Junior Account Executive; Robert Călin, Image Director; Ioana Stangacilovic, A/V Producer

WEBSTYLER
Corina Bordeianu, Social Media Director

GMP PR
Silvia Jalea, Senior PR Executive GMP PR

Echipa VIER PFOTEN România:
Anca Negoescu, Head Of Communication; Victor Chitic, Psychologist; Livia Cimpoeru, Press Officer; Veronica Tulpan, Head Of Programs

Filmul campaniei a fost regizat de Hypno şi Goran Mihailov, iar editarea a fost asigurată de Zoran Stangacilovic. Proiectul a fost realizat cu sprijinul dresorului Cătălin Cornea.

Bucuresti, 09.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.