Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Heineken® sarbatoreste 140 de ani printr-o campanie inovatoare

Heineken® celebreaza aniversarea a 140 de ani prin lansarea unei activari offline spectaculoase si a unei aplicatii aniversare pe contul de Facebook al brandului. Campania care marcheaza aniversarea brandului international de bere a inceput luna aceasta si va continua cu multe alte surprize in perioada urmatoare.

Heineken® este primul brand din Romania care a dezvoltat o aplicatie outdoor neconventionala pe baza unei tehnologii de ultima generatie. Conectata la cea mai mare instalatie de ecrane High Definition LED din Romania (magazinul Cocor), aplicatia aniversara este prima de acest gen si amploare de la noi din tara, invitand consumatorii romani sa sarbatoreasca alaturi de Heineken intr-un mod interactiv si progresist.

Prin intermediul unui ecran LED urias, trecatorii au posibilitatea de a ciocni o bere Heineken® in cinstea aniversarii sale de 140 de ani si totodata de a impartasi acest moment important cu prietenii din mediul online. Imaginea persoanei care ciocneste o bere Heineken® va aparea pe ecranul imens, in acelasi timp generandu-se automat o imagine ce poate fi postata pe contul de Facebook al utilizatorului.

Mai mult decat atat, consumatorii sunt invitati sa impartaseasca propriile mesaje aniversare pentru Heineken® prin intermediul Facebook. In mediul online, pe pagina oficiala a brandului, a fost lansata o aplicatie interactiva dedicata consumatorilor din Romania, Time Capsule, care ofera acestora posibilitatea sa interactioneze cu brandul lor favorit si sa ii transmita mesaje aniversare creative.

Pentru a sarbatori cea de-a 140-a aniversare asa cum numai Heineken® stie, aceste mesaje vor intra intr-o competitie jurizata de cei mai importanti reprezentanti din social media si unul dintre finalisti va castiga o experienta Heineken® la Amsterdam. Toate mesajele primite de la consumatori vor fi introduse intr-o capsula a timpului, ce va fi trimisa la Amsterdam si va fi deschisa peste 20 de ani.

Andrea Veress, Global Brands Group Brand Manager HEINEKEN Romania declara: “Suntem mandri ca aniversam 140 de ani. Deoarece ne dorim ca si cu aceasta ocazie sa fim cat mai aproape de consumatorii nostri, ne-am decis sa invitam pe toata lumea sa ni se alature in acest moment de sarbatoare. Aceasta activare, folosind cele mai noi tehnologii, precum si aplicatia Facebook, ne permit sa ii aducem aproape pe consumatorii nostri, dar si sa le oferim, inca o data, o experienta inovatoare de neuitat. Aniversarea marcheaza dincolo de toate aspectele, 140 de ani de deschidere catre lume si progres. "

Pentru mai multe detalii despre conditiile de inscriere in aplicatie:
//www.facebook.com/heineken/app_410785319012287.

Bucuresti, 21.02.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.