free download 78 travel guides written by experts

Heidegger, Titi si Marfarul la Internetics

Joi, 30 Octombrie 2008, in cadrul celei de a 8 a editii a festivalului Internetics, agentia de advertising Scala JWT a castigat premiul pentru Cel mai bun scenariu al unei campanii online, prin campania  “Razbunatorul”, realizata pentru Vodafone SA.

In cadrul aceleiasi competitii, Scala JWT a mai fost nominalizata, tot in segmentul campaniilor online, la categoria publicitate si comunicare, in cadrul sectiunii campanii interactive nonFMCG.  

Povestea acestui proiect s-a nascut in septembrie 2007 si a fost lansat online la inceputul aceluiasi an universitar. Proiectul a fost creat pentru platforma de servicii Vodafone Campus destinata elevilor si studentilor si comunica tariful de un euro-cent pe minut pentru convorbiri in Vodafone Campus .

Pornind de la ideea ca 1cent/minut te incurajaza sa vorbesti mai mult la telefon si acest fapt ii poate deranja pe cei din jur, a fost inventata o organizatie non profit, „Fundatia Razbunatorul”, specializata in a ajuta oamenii sa „scape” de cei care vorbesc prea mult la telefon si devin enervanti.Pentru cei care doresc sa afle mai multe detalii despre proiectul  “ www.razbunatorul.org” va invitam sa accesati  link-ul de mai jos:
//scalajwtblog.ro/?p=45

„A fost un proiect la care am muncit cu foarte mare placere, iar reaciile publicului ne-au rasplatit inca din primele zile. Campania a incitat si faptul ca nimeni nu a banuit pana la ultimul click despre ce produs este vorba a fost deosebit de apreciat.” marturiseste Bogdan Gheorghiu, Group Creative Director Scala JWT.

La acest proiect au mai colaborat si Greenpixel pe parte de dezvoltare web (site design, hosting, management si achizitie date) si Base Production pe partea de productie video a viralelor.

“Ne-am propus sa comunicam cu tinerii intr-un mod nou, interactiv, care sa le atraga atentia, sa fie relevant si amuzant. Si am reusit sa ne indeplinim obiectivele cu brio!”   – Luminita Bostinaru – Senior Brand Manager, Vodafone.

“A fost o campanie care mie imi va ramane mereu in suflet si ma bucur cand vad ca asocierea cu “baietii rai” vine si in varianta cu happy end!” – Amalia Matei, Project Manager Direct Marketing, Vodafone.

Bucuresti, 04.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *