Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Halloween #pebune cu KFC si Golin

Anul acesta, de Halloween, KFC și Golin au creat un proiect special pentru fanii Colonelului Sanders. Consumatorii, jurnaliștii și bloggerii s-au bucurat de spiritul Halloweenului la KFC, campania beneficiind de o strategie dezvoltată pe trei componente: in-store, media relations și social media.

Pe 31 octombrie, mai mulți vampiri au putut fi văzuți vizitând restaurantele KFC, în așteptarea nopții ce avea să vină. Surpriza cea mai mare a serii a fost că și echipele KFC îi așteptau pe aceștia cu… mult sos de usturoi și Hot Wings.

Pentru că sărbătoarea de Halloween este despre povești de groază spuse cu prietenii, Golin a transformat pagina de Facebook KFC într-un spațiu narativ pentru utilizatori. Cu această ocazie, fanii KFC au putut accesa aplicația „O sperietură #pebune” în care, alături de 3 prieteni, își puteau crea propriul scenariu de groază. Cele mai norocoase scenarii au fost recompensate de KFC cu meniuri Hot Wings și mult sos de usturoi.

După lăsarea serii, brigada #usturoipebune, formată din 5 curajoși costumați în Colonelul Sanders, a bântuit petrecerile din oraș în căutarea celor mai fioroși vampiri, pentru a proteja orașul de înspăimântătoarele creaturi ale nopții.

„La KFC ne dorim întotdeauna să aducem clienților noștri surprize plăcute în cele mai neașteptate momente. Anul acesta, sărbătoarea de Halloween a fost o astfel de ocazie, pe care am transformat-o într-un proiect memorabil cu ajutorul echipei Golin. Împreună am reușit să aducem în atenția clienților, presei și blogosferei două dintre produsele signature din meniul KFC: Hot Wings și faimosul sos de usturoi”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

„Halloween și KFC sunt două American icons foarte îndrăgite de consumatorii români. Astfel, alăturarea lor a fost un pas firesc pentru noi, cu atât mai mult cu cât în meniul KFC se găsește cel mai bun antidot contra vampirilor ce invadează petrecerile de Halloween – sosul de usturoi”, a declarat Irina Roncea, Director, Golin România.

Proiectul a fost implementat de echipa KFC România formată din Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC), Monica Douglas (Marketing Director KFC), Gabriel Nenciu (Senior Brand Manager KFC), Mariana Dumitrescu (Brand Manager KFC) şi Claudia Dumitrescu (Public Relations Manager KFC).

Echipa Golin a fost formată din Monia Botez (Head of Corporate Division), Irina Roncea (Director), Alina Ștefan (Manager), Raluca Stoica (Media Associate), Simina Zidaru (Creative Associate), Raluca Duță (Community Manager), Alexandra Iazăgeanu (Digital Associate).

Bucuresti, 05.11.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *