Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#Haisamancamimpreuna, prima campanie de Live Tweeting lansata de Coca-Cola Romania

Coca-Cola lansează platforma integrată de comunicare Hai să mâncăm împreună. Cu această ocazie, Coca-Cola își propune să conecteze consumatorii într-un mod inedit și interactiv, printr-o campanie de Live Tweeting.

Timpul pe care îl petrecem alături de cei dragi la masă este din ce în ce mai prețios. Mulți dintre noi, ne facem tot mai rar timp pentru a ne bucura de aceste clipe.

Coca-Cola ne invită să redescoperim şi să împărtășim bucuria meselor împreună cu cei dragi, alăturându-ne inițiativei Hai să mâncăm împreună.

Ca parte din platforma integrată de comunicare, Coca-Cola a dezvoltat și o campanie de Live Tweeting, prima de acest fel pe care o lansează în România.

“Trăim într-o lume în schimbare și, în același timp, suntem o companie aflată în permanentă legătură cu consumatorii noștri. În comunicarea cu aceștia, ne dorim să folosim toate instrumentele care îi motivează să rămână conectați. Twitter este o platformă socială puțin folosită în România, însă care are un potențial mare de dezvoltare în viitor.”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.

Coca-Cola îi îndeamnă pe consumatori să le trimită celor alături de care și-ar dori să ia masa, un mesaj creativ, folosind hashtag-ul #Haisamancamimpreuna. Zilnic, în perioada 08.03.2013 – 11.04.2013, vor fi selectate și integrate în spotul TV, șase dintre cele mai originale tweet-uri. Spoturile TV cu mesajele tweet vor fi difuzate pe canalele de televiziune PRO TV și Acasă TV.

„Hai să mâncăm împreună este una dintre cele mai complexe platforme de comunicare pe care le-am realizat pentru că integrează într-un mod inedit aproape toate mediile de comunicare (online, TV, panouri stradale). Ne dorim să motivăm din ce în ce mai mulți consumatori să ia masa alături de cei dragi, de familie, prieteni sau colegi. Astfel, pentru prima dată în România, în spotul TV, Coca-Cola preia mesajele consumatorilor săi și le transmite către cei dragi.”, continuă Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.

Toate Tweet-urile care vor cuprinde hashtagul #Haisamancamimpreuna vor fi înscrise în mod oficial în campanie. Cele mai creative mesaje, care ilustrează cel mai bine dorința de a lua masa împreună cu familia sau prietenii, vor fi selectate de către o echipă dedicată, iar întegrarea mesajelor în cadrul spotului TV se face cu acordul autorului.

La finalul campaniei de live tweeting, în urma centralizării tuturor mesajelor, pe 13 aprilie 2013, va fi desemnat un sigur câștigător care se va bucura de o masă special organizată de către Coca-Cola pentru el și persoanele dragi.

Regulamentul integral al inițiativei se regăsește pe: www.coca-cola.ro/download/013/701/HaiSaMancamImpreuna%20REGULAMENT-FINAL-SCAN.PDF.

Pe lângă componenta de live tweeting, campania Hai să mâncăm împreună cuprinde spot TV, panouri stradale (în București, Brașov, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara), suport digital (bannere interactive), PR și evenimente speciale.

Spotul TV prezintă povestea unei familii obișnuite care se confruntă cu lipsa timpului. Coca-Cola îi surprinde pe membrii familiei cu o cină pregătită de un bucătar renumit și îi invită să se bucure de magia timpului petrecut împreună la masă, în grădina casei lor.

De asemenea, în cadrul rețelei de comunicare Facebook, Coca-Cola a creat un spațiu dedicat campaniei, unde vor fi anunțate evenimentele speciale pregătite pentru consumatori: www.facebook.com/HaiSaMancamImpreuna.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Bucuresti, 07.03.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.