Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul OTB se alătură The Fashion Pact

logo OTB Be Responsible. Be Brave

După intrarea Diesel din 2020, OTB îşi consolidează prezenţa în coaliţie şi angajamentul de a-şi atinge toate obiectivele din strategia de sustenabilitate “Be Responsible. Be Brave.”

OTB, grupul international de modă şi luxury care include brandurile Diesel, Jil Sander, Maison Margiela, Marni şi Viktor&Rolf şi companiile Staff International şi Brave Kid, a anunţat aderarea ca membru la The Fashion Pact, confirmând dedicarea întregului Grup către responsabilitate şi ţeluri de producţie eficientă setate prin coaliţia dintre companii lidere în modă şi luxury. La doi ani după intrarea Diesel, toate celelalte branduri şi companii ale Grupului se alătură, acum, The Fashion Pact, într-o mişcare ce va aduce o contribuţie importantă dezvoltării sustenabilităţii întregului sector.

logo OTB Be Responsible. Be Brave

Aderarea OTB la coaliţie este un pas suplimentar pentru “Be Responsible. Be Brave.”, strategia de sustenabilitate lansată în 2021, care pune bazele unui parcurs coordonat pentru toate iniţiativele companiilor Grupului.
François-Henri Pinault, Chairman şi CEO al Kering şi Co-Chair al the Fashion Pact Steering Committee, a spus: “În numele The Fashion Pact, sunt bucuros să le urez bun venit Grupului OTB şi fondatorului şi preşeintelui său, Renzo Rosso. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Grupul OTB şi brandurile sale, alături de cele peste 200 de branduri care sunt deja implicate în The Fashion Pact, pentru a găsi soluţii la provocările noastre comune în ceea ce priveşte sustenabilitatea şi pentru a cataliza schimbarea sistemică în industria modei.”

Renzo Rosso, Founder and Chairman of OTB Group, a declarat: “Colaborarea este un element esential în drumul către sustenabilitate, industria modei poate să îşi reducă impactul asupra planetei dacă suntem cu toţii uniţi în munca spre un scop comun. La doi ani după intrarea Diesel, sunt încântat să fac şi mai strânsă legătura noastră cu The Fashion Pact, aducând la comun experienţa şi resursele celorlalte branduri din grupul nostru. Doar lucrând împreună putem aduce schimbarea în întreaga industrie şi putem influenţa într-o direcţie pozitivă milioane de oameni din întreaga lume.”

The Fashion Pact a fost creat în 2019, când preşedintele francez Emmanuel Macron i-a cerut lui François-Henri Pinault, Chairman şi CEO al Kering, să aducă laolaltă principalii jucători din industria modei şi textilă cu scopul de a reduce impactul asupra mediului. Acum sunt peste 70 de companii care au semnat, unite în angajamentul lor de a împărtăşi cele mai bune practici şi de a găsi noi soluţii pentru a îndeplini trei obiective comune: atenuarea încălzirii globale, restabilirea biodiversităţii şi protejarea oceanelor.

Membrii The Fashion Pact lucrează la o serie de iniţiative care să aducă progres pentru scopurile comune în zone precum energia regnerabilă, materii prime organice şi biodiversitate pentru a ajuta la stabilirea unei linii de bază în industrie. Diesel este deja activ într-un grup de lucru ce abordează provocările creşterii lanţului de aprovizionare cu bumbac regenerativ şi organic în industria modei, iar intrarea OTB va implica şi celelalte branduri ale grupului într-o varietate de domenii.

GRUPUL OTB
Grupul international de modă OTB este părinte pentru mărcile iconice Diesel, Maison Margiela, Marni, Jil Sander, şi Viktor&Rolf. Controlează, de asemenea, companiile Staff International şi Brave Kid şi deţine o participaţie minoritară pentru brandul american Amiri. OTB – prescurtare de la “Only The Brave” – crede în posibilitatea depăşirii frontierelor modei şi stilului pentru a susţine creativitatea talentelor internaţionale şi pentru a exprima pe deplin spiritul şi curajul fără compromisuri ale fondatorului şi preşedintelui său, Renzo Rosso. O abordare digitală centrată pe consumator şi un angajament pe termen lung pentru crearea unei afaceri sustenabile sunt pilonii strategiei de dezvoltare a unui grup cu peste 6000 de angajaţi în jurul lumii.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.