Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul MOL lanseaza a 7a editie a competitiei internationale online pentru studenti Freshhh

Grupul MOL a început primirea înregistrărilor pentru competiția internațională online pentru studenți Freshhh2013, aflată la a șaptea ediție consecutivă. Cei mai talentați studenți vor avea ocazia să își utilizeze cunoștințele, în echipe, pentru a rezolva diverse provocări, precum și să își asigure participarea la programul Grupului MOL de selecție a tinerilor absolvenți Growww2013. Valoarea totală a premiilor acordate celor mai bune echipe este de 20.000 de euro.

Competiția Freshhh se desfășoară în trei etape. În prima fază, organizată on-line, echipele vor avea de îndeplinit sarcini care necesită cunoștințe profesionale, abilități de gândire strategică și decizii tehnice. În faza semi-finalelor se vor califica în jur de 40 de echipe, care vor participa la o simulare strategică de business, de asemenea online. În luna mai 2013, cele mai bune zece echipe vor fi invitate la Budapesta pentru a-și demonstra talentul și cunoștințele în runda finală, în prezența managementului Grupului MOL.

Competiția Freshhh reprezintă un element important al strategiei Grupului MOL de atragere a talentelor, cu accent pe diversitate și pe dezvoltarea de noi talente din afara companiei. Competiția are ca scop familiarizarea timpurie a generației tinere cu științele naturale, promovarea atractivității și complexității industriei de petrol și gaze precum și a activităților internaționale ale Grupului MOL.

Echipele formate din câte trei studenți la universități și/sau colegii pot depune cererile de înregistrare la adresa www.freshhh.net, până la 17 martie 2013. Competiția online va începe la 18 martie 2013.

La competiție au participat, de la prima ediție, în 2007, peste 8.000 de studenți din aproape 70 de țări, de la peste 200 din cele mai prestigioase universități din lume.

Pe lângă competiția Freshhh, Grupul MOL derulează și programul său pentru tineri absolvenți, denumit Growww, pentru a atrage și recruta tineri telentați și ambițioși. De la începutul programului s-au alăturat grupului MOL peste 1.100 de noi absolvenți, care lucrează în companiile grupului din Ungaria, Croația, Slovacia, Slovenia, Italia, România, Pakistan, Republica Cehă, Polonia și Irak, reprezentând 3% din numărul total de angajați.

Budapesta / Bucuresti, 18.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.