free download 78 travel guides written by experts

Graffiti BBDO si Allianz iti fac program la pensie

Graffiti BBDO este autoarea noii campanii realizate de Allianz-Ţiriac Pensii Private pentru lansarea pensiilor facultative, o nouă categorie de produse financiare pe piaţa din România.

Rolul agenţiei de publicitate Graffiti BBDO a fost acela de a crea o campanie integrată de comunicare care să diferenţieze clar acest nou tip de produse financiare de asigurările de viaţă tradiţionale.

 

 

Download Reclama vizor

Campania se desfăşoară la nivel naţional pe o perioadă de două luni şi este difuzată pe principalele canale media: TV, presă scrisă şi outdoor.

Publicul ţintă al acestei noi campanii este format din oameni aflaţi pe un drum ascendent în cariera profesională, care trăiesc aici şi acum, în prezentul imediat, preocupaţi de succesul pe termen mediu în carieră, ceea ce îi face să nu-şi poată imagina foarte clar momentul pensiei în viaţa lor. Sunt convinşi că vor găsi resursele pentru o zonă a vieţii lor ce pare foarte îndepărtată, dar încă nu s-au gândit concret cum o să arate planul de bătaie.

 

 

Download Reclama matches

Conceptul creativ care stă la baza spotului TV se bazează chiar pe părerea românilor despre pensiile facultative, şi anume aceea că într-o perioadă în care vei avea foarte mult timp la dispoziţie, o pensie facultativă te poate ajuta să te bucuri de pasiunile tale, fără ca standardul de viaţă să-ţi fie afectat. Acesta a fost şi conceptul central al campaniei, cu două tipuri de exemplificări.

Prima exemplificare, din campania TV, reprezintă o abordare negativă a conceptului şi se referă la situaţia creată de lipsa unui astfel de produs financiar, în contrast cu marea cantitate de timp liber pe care o dobândeşti cand ieşi la pensie. Rezultatul este o plictiseală care frizează absurdul. Vedem oameni în vârstă, la pensie, cu mult timp liber la dispoziţie, însă fără posibilitatea financiară de a şi-l umple într-un mod plăcut. Vedem obiceiuri sau îndeletniciri care aproape pot fi numite culmi ale plictiselii, precum privitul îndelung pe vizorul uşii de la intrare.

Al doilea tip de execuţie, regăsit în campania din presă, vine cu o abordare diametral opusă, mizând pe aspectul pozitiv şi, în consecinţă, pe beneficiul concret al produsului. Vedem batrânei care la pensie vizitează Amsterdamul sau merg lejer la un concert cu trupa lor preferată.
 
Campania are un mesaj integrat prin cele două abordări, transmiţând populaţiei active din ziua de azi beneficiul unui produs de care te poţi bucura mult mai târziu.

 

Download Reclama carti de joc

Spotul TV a fost filmat în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Johan Gulbranson, director de imagine fiind Jens Jacob Thorsen, iar partea de post producţie a fost realizată de Carlo Production, în timp ce fotografiile au fost făcute în colaborare cu studioul Gin Photo.

Din partea companiei Allianz-Ţiriac Pensii Private, proiectul a fost coordonat de Crinu Valer Andănuţ – Director General şi Alina Agurida – Director de Marketing.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Lucian Urdea – Senior Copywriter, Paul Goti – Senior Art Director, Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner, Irina Tuchiac – Group Account Director, Claudiu Buduruţă – Account Manager, Liviu Isop – A/V Production Manager, Vitalie Brega – AV/Foto Producer.

Campania de media a fost coordonată de agenţia Media Direction, cu implicarea Andreei Popescu – Group Strategic Manager şi a Verei Gavrilă – Media Manager.

Bucuresti, 13.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *