Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Golin isi consolideaza pozitia in topul agentiilor de PR din Romania

La Romanian PR Award 2015, Golin a fost și singura agenție premiată la categoria Comunicare Financiară

Golin a fost unul dintre numele cel mai des auzite pe scena galei Romanian PR Award 2015 si cea mai premiată agenţie la categoriile dedicate comunicării financiare.

Cele 11 trofee și diplome obținute la cea de-a XIII-a ediție a acestei gale reconfirma Golin în topul agențiilor de PR din România, după performanța unică de a fi numită, în doi ani consecutivi, agenția de PR numărul 1 in România conform studiului realizat de revista BIZ și Unlock Marketing Research.

„Performanța de la Romanian PR Award reprezintă o validare a eforturilor noastre de a dezvolta campanii nu doar creative, ci și eficiente. Pentru a fi cu adevărat alături de clienții noștri în toate planurile, este esențial să înțelegem contextul și obiectivele lor de business, precum și provocările din piețele lor. Această abordare presupune un nivel ridicat de dedicare și competențe si se reflectă atât în succesul campaniilor noastre, care generează rezultate reale de business pentru clienți, cât mai ales în colaborările de lungă durată pe care le avem cu aceștia”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

Golin a fost singura agenție de PR premiată la categoria Comunicare financiară, câştigând practic toate premiile din această categorie: Gold pentru campania MasterCard România Doar cu cardul şi Silver cu Fondul Proprietatea/ Franklin Templeton Investments pentru Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra. De asemenea, campania MasterCard Festivaluri Contactless a adus încă un trofeu Gold echipei Golin la categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare. Campania Doar cu cardul a primit aprecierea juriului şi la categoria Social Media, unde a câștigat un premiu Silver.

Mai mult, succesul acestei campanii a fost recunoscut și la nivel internațional. Doar cu cardul a fost nominalizată anul acesta la categoria Finance în cadrul European Excellence Awards, Golin fiind singura agenție românească ajunsă în finala acestei importante competiții de comunicare din Europa.

Golin a urcat pe scena Romanian PR Award cu un premiu Silver și la categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby, cu campania Listarea Secundară a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra. Astfel, parteneriatul dintre Golin și Franklin Templeton Investments continuă să scrie istorie la Romanian PR Award, campaniile semnate de agenție pentru acest client acumulând nu mai putin de 9 trofee în cadrul acestui festival, în 6 categorii distincte ale competiției.

Categoria Comunicare Corporatistă i-a adus agenției Golin un nou premiu Silver, pentru Transavia, campania Ora de nutriţie. De asemenea, Gala Romanian PR Award a confirmat expertiza Golin în zona de CSR, agenția obținând premii Silver la categoriile Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate pentru campania Părinți la școală, realizată pentru Orange România, respectiv Comunicarea proiectelor de mediu cu campaniile ComPETiția pentru un viitor mai bun, dezvoltată alături de Lidl România, și Transformăm energia în artă, împreună cu AFI Palace Cotroceni.

În cadrul aceluiaşi eveniment, agenţiei Golin i s-au acordat două diplome de excelenţă pentru proiectele Prinde un loc la cinematograful Lidl, la categoria Events, respectiv Descoperă Bucureştiul la Picnic – Unilever România, la categoria Publicaţii externe.

Anul 2015 a reconfirmat poziția de lider a agenției Golin în industria de relații publice din România. În luna octombrie, Golin a marcat o nouă premieră pentru industria locală de PR, fiind desemnată pentru al doilea an consecutiv Agenția #1 în România în clasamentul revistei BIZ. Premiile obținute la Gala Romanian PR Award validează încă o dată creativitatea si mai ales eficienta campaniilor realizate de Golin pentru clienții săi.

Bucuresti, 02.12.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *